- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!
Witam.
Zwróciłem router 2 grudnia 2019 roku w salonie, a Orange zaczął mi za niego naliczać opłaty.
Dzwoniłem, informowałem, mówiono że trzeba czekać, żebym poszedł do salonu bo oni tego w systemie nie mają. Poszedłem do jednego, poszedłem do drugiego. Skan zwrotu przyjęli, ale dalej na moim koncie router figuruje jak bym go miał. Nawet ostatnio na czacie z konsultantem rozmawiałem - jakieś 2 tygodnie temu i skan jemu przesyłałem rozmawiałem, teraz też ostatnio z pracownikiem i mówią że niby sprawa zwrotu routera została zamknięta, ale ten na moim koncie dalej wisi. I każą płacić za wypożyczenie, choć opłaty miało nie być. Miał być internet VDSL, ale był tylko 2 dni.
Co z tym zrobić?
To jest dokument zwrotu: Dane wrażliwe wykasowałem.
Do UKE zgłosić, na policję?
Tak to na koncie wygląda w zakładce umowy i urządzenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!
@gilban usuń jeszcze dane nr seryjny urządzenia oraz nr Internetu domowego.
Proponuję jeszcze raz udać się do salonu, w którym był zdawany sprzęt, niech jeszcze raz sprawdzą przyjęcie sprzętu i trzeba zostawić reklamację ze skanem protokółu zdawczego i fakturą za dzierżawę sprzętu. W reklamacji ma być zawarta również informacja o zwrot niesłusznie pobranej opłaty.
Uważam, że pracownik coś albo błędnie wprowadził, albo coś nie było dopilnowane. Koniecznie musi być to wyjaśnione i napisana reklamacja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!
Dziękuję. Tak zrobię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!
@gilban zawsze trzeba sprobowac jeszcze raz wszystko wytlumaczyc i przede wszystkim napisac reklamacje. Dolaczyc kopie dokumentow i czekac. Nastepny krok to chyba rzecznik praw konsumenta, ale oby wszystko sie pomyslnie zakonczylo. Powodzenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!
@gilbanWitam można spróbować zawsze reklamacji opisać spokojnie co i jak dołączyć dokument zwrotu i złożyć reklamację w salonie lub na czacie Bok Orange w pliku PDF reklamacja potrwa do 30 dni albo szybciej może to coś pomoże i otrzymasz może jakąś rekompensatę tylko pamięta żądaj nr reklamacji .
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!
Na czacie już to zrobiłem, przesłałem skan dokumentu zwrotu i dostałem numer zgłoszenia.
Ale jak widać sprzęt dalej figuruje na moim koncie, czyli nic się nie zmieniło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!
@gilban ok czyli reklamacja zrobiona teraz około 30 dni czekaj na odpowiedź może szybciej 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!
Ja reklamację składałem przez czat 30 stycznia i nawet numer tej reklamacji dostałem. Wysłałem skan w pdfie. Wcześniej w innym salonie byłem i skan zdania sprzętu dałem.
Mnie kobieta na chacie napisała że to do tygodnia trwa.
napisałem jej:
tydzień temu byłem w Warszawie przy Głębockiej
w salonie Orange
Ona: niestety nie mam na koncie dodanego zgłoszenia z potwierdzeniem zwrotu. i taka lipa.
Oczywiście treść rozmowy wysłałem sobie na e-mail.
i mi wyraźnie napisała:
Zazwyczaj zgłoszenia realizujemy do 7 dni
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!
Czy to nie jest powszechna praktyka?
2 lata temu sprzęt zwrócony w salonie.
Po kilku miesiącach faktura za nie zwrócony sprzęt.Trzeba była jechać z protokołem zwrotu i wyjaśniać.
Dziadostwo w tej firmie i tyle.
Zastanawiałem się nad powrotem, ale doszedłem do wniosku, że może lepiej trzymać się jednak z daleka.Szkoda nerwów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!
@Anonim Czy wg. Regulaminu opłata jest za brak zwrotu sprzętu?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »