Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Znów problem z kartą e-sim


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 193
  • 680
  • 1

Znów problem z kartą e-sim

Wczoraj się chwaliłem ze esim prawidłowy działa 507 a tu rano znów numer techniczny 571. Nie wiem czemu na forum nie mogę napisać prawdy o Orange - przecież w ani 1 słowie nie kłamię. Proszę fotkę z moich esim w Moim Orange: Screenshot_2.jpg

Dalej nie wylaczone czyli kasa leci. Dostałem nowy kod QR na czacie na razie działa. Co do usługi XBO Max mam czekać na kod kolejny tydzień wiec chyba już 4. Dlaczego nie wiem? I tak za chwile mój post zostanie usuniety, bo podobno naruszam netykietę, nie wiem czym. Może ktoś zdąży to przeczytać ??

 

___________

* Temat przeniesiony z Telefony i tablety oraz poddany edycji - moderator Bartłomiej

8 ODPOW. 8

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1609
  • 12988
  • 2

Znów problem z kartą e-sim

@kris68 , netykieta i regulamin forum są ściśle ze sobą powiązane. Pewnie był powód, a Ty go przeoczyłeś. Poza tym, czy masz wogóle konto MO, skoro piszesz też o HBO? Czy tam naprawdę nie można załatwić paru rzeczy bez dzwonienia? 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

Znów problem z kartą e-sim

@bronzub  myślę, że można, ale sprawa może być bardziej skomplikowama  niż nam się wydaje z info które mamy. 

Zawsze mówiłem, że są tu dobre duszki i czytają...

I dalej będę to twierdził  wbrew niedowiarkom....


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 193
  • 680
  • 1

Znów problem z kartą e-sim

@bronzubmam oczywiście konto na Moim Orange ale to nic nie daje-wkleje ci rozmowę z konsultantka-choć pewnie zostanie usunięta za naruszenie netykiety i regulaminu , ja nigdzie się tego nie doczytałem. Ale żeby podawali ci już 5 kod QR, żeby wreszcie działał mój jedyny w Orange główny numer: 507 xxx xxx a tak albo nie działało albo numer niby techniczny. Czy to normalne?? Bo dla mnie nie.  I czas trwania tego. Przecież, gdyby nie to nic bym nie pisał. A co do HBO MAX nie chcę zakładać nowego tematu bo w sumie to się łączy z brakiem możliwości załatwienia w MO. Wyśle ci rozmowę na priv. Publicznie nie wolno.

 


Apropo HBO to juz jest 5 zlecenie wysłane do działu technicznego a realizacja kazdego to minimum 7 dni. No i dzis znów 7 dni - więc czekam - tylko skoro płace za HBO i ja tego nie mam  a inni ludzie mają. Czy to jest poważne tak jak i te dlugo nie powylaczane esimy z zrzutu ekranu. Agat 13 dostał tą rozmowę a do Ciebie nie udalo się wysłać , może Ci przekaże.

 

 

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1609
  • 12988
  • 2

Znów problem z kartą e-sim

@kris68 , nie pociągaj na dno innych, jak masz swój problem. Wystarczy, że uwierzę na słowo, że niemoc jest obecna wszędzie, nie tylko w jednej firmie. Wiesz, że nie wolno powielać rozmów bez zgody? To zachowaj ją dla siebie, a skup się na tym, na czym najbardziej Ci zależy. W końcu trafisz na dobrego duszka i problem będziesz miał z głowy. Nie Ty jeden w przekroju lat miał zawirowania. Sorry, ale z szeroką... zajdziesz dalej, aniżeli, wiesz, co mam na myśli. Będzie dobrze, uwierz mi😊


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 193
  • 680
  • 1

Znów problem z kartą e-sim

@bronzub  Twojej wypowiedzi nie rozumiem, jak to pociągam na dno innych, to jest raczej obraźliwe. Przecież nikomu nie szkodzę tylko gdzie wreszcie mam walczyć o to, za co płacę??

 

Aha i zablokowano mi dostęp do kimiriko101. Wszędzie gdzie z nią pisałem, pisze Anonim i nie ma możliwości napisać  Mam nadzieję że nie odeszła. Czyżby znów dobre/złe duszki działały. Bo po moich rozmowach z nią na priv  raczej nie odczułem niechęci do mojej osoby.

 

___________

* Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1609
  • 12988
  • 2

Znów problem z kartą e-sim

@kris68 , może niezbyt precyzyjnie się wyraziłem, więc jakby co, to przepraszam. Miałem na myśli głośne i "publiczne" kroki, które chcesz poczynić na priv, a to nie o tak załatwiane sprawy chodzi, gdy problem jest Twój, a nie mój. Moim skromnym zadaniem jest pomóc, gdy uznam to za stosowne, a nie publiczna połajanka Twojej osoby. Może za ostro się wyraziłem, więc jeszcze raz przepraszam😊


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 193
  • 680
  • 1

Znów problem z kartą e-sim

@bronzub  Spokojnie nie ma sprawy  to ja jestem zdenerwowany od kilku dni, przepraszam.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1609
  • 12988
  • 2

Znów problem z kartą e-sim

@kris68 , spoko druhu 😊 Też miewam chwile, że choćby już, a najlepiej na wczoraj to szaleństwo z mojej strony, a nie zdrowie moje😊