21-09-2017
16:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-09-2017
16:40
Zapłaciłem wczoraj a nadal w aplikacji brak zapłaty! Co robić?
Zaplaciłem wczoraj fakturę w orange w salonie, a w aplikacji nadal pisze że jest to nie zapłacone.
Etykiety:
3 ODPOW. 3
21-09-2017
16:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-09-2017
16:43
Zapłaciłem wczoraj a nadal w aplikacji brak zapłaty! Co robić?
jkoziej napisał(-a):
Zaplaciłem wczoraj fakturę w orange w salonie, a w aplikacji nadal pisze że jest to nie zapłacone.
Spokojnie, bez paniki! 😄
Poczekaj kilka dni zanim panie księgowe odnotują wpłatę.... Na pewno nie zginie 😄
21-09-2017
16:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-09-2017
16:43
Zapłaciłem wczoraj a nadal w aplikacji brak zapłaty! Co robić?
@jkoziejZa 3/4 dni będzie zaksięgowana na koncie MO.
21-09-2017
16:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-09-2017
16:44
Zapłaciłem wczoraj a nadal w aplikacji brak zapłaty! Co robić?
Skoro zapłaciłeś i masz pokwitowanie to nie masz się czym martwić. Dane w systemie mogły się jeszcze nie zaktualizować. Możesz zadzwonić do BOK, najlepiej przy użyciu aplikacji Mój Orange (wtedy nie płacisz za połączenie) i zapytać czy faktura na pewno została oznaczona jako opłacona.