10-08-2019
08:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-08-2019
08:58
Witam. Miałam problem z umowa i umowa została przepisana na tatę, a wcześniej była na mamę, razem z internetem mobilnym. I pan w Orange w salonie popełnił błąd, przepisał umowę tylko na telefon a nie na internet, przez co dostałam dwie faktury ale nie zauważyłam że są na dwa różne konta do przelewu z czego za internet zapłaciłam i za telefon. Zapłaciłam za dużo, o 50 zł. Umowa na internet kończy się we wrześniu wiec już więcej rachunkow nie dostanę. Jak odzyskać te pieniądze ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
10-08-2019
09:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2 ODPOW. 2
10-08-2019
09:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-08-2019
09:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-08-2019
09:34
Zapłaciłam za dużo za fakture
W salonie lub na BOK właściciel usługi zleca przeksięgowanie wpłaty na nowe konto abonenckie i będzie zaliczone na poczet kolejnej faktury lub zwrot na konto bankowe.