Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zamiana karty SIM nie posiadając nowej?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 1
  • 0

Zamiana karty SIM nie posiadając nowej?

Mam kilka numerów w Orange i troszkę pomyliłem. Kupują najczęściej z aparatem, ale aparat wkładam nie koniecznie do numeru na który przedłużam. Szkoda czasu na historię, w każdym razie wysłałem TAK na numer 80001, czyli zleciłem zamianę karty SIM na nową, tyle , że jak się dopatrzyłem to inny numer, a na tym mam kartę sprzed kilku miesięcy i nie mam nowszej. Dostałem SMS zwrotnego, że nową kartę aktywują jutro a starą dezaktywują. Co się wydarzy jutro? Stara przestanie działać, skoro nie ma nowej na ten numer? Można to jakoś odwrócić, czy też po prostu nie zrealizują zlecenia bo nie ma na co wymieniać?

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Zamiana karty SIM nie posiadając nowej?

Smsy wysyłane są z automatu. Powinna być jutro wymieniona karta dla numeru z którego wysłano smsa o ile dla tego numeru przy ostatnim aneksie wydano kartę SIM i nie minęło od aneksu 14 dni. Jeśli nie masz sim, może nic się nie stać. Raczej zlecenia się nie wycofa. Ale sugerowałbym połączyć się z działem zleceń lub technicznym infolinii 510100100 bo może coś niestandardowego się zrobi.

Jeśli stracisz zasięg i nie masz karty sim, nową możesz wyrobić w salonie...

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Zamiana karty SIM nie posiadając nowej?

Na spokojnie, nic się stać nie powinno. Tak jak napisał mój poprzednik, SMS-y są wysyłane automatycznie po otrzymaniu zlecenia.

 

Ponieważ jednak do Twojego numeru, nie ma przypisanej żadnej karty SIM, zlecenie nie zostanie wykonane.

 

W razie gdyby coś się stało (choć jest to praktycznie niemożliwe), sugeruję szybki kontakt z czatem. W kilka minut, w razie czego, powinni naprawić sytuację. Na infolinii, mogą być duże kolejki, a tak prosto siedząc wygodnie przed komputerem czy korzystając ze smartfona, możesz zgłosić problem, i postaramy się pomóc 🙂