Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zamówiona usługa Internet i tv - brak możliwości montażu


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 7
  • 0

Zamówiona usługa Internet i tv - brak możliwości montażu

W kilku słowach napisze jak było. 

Zamówiłem usługę przyjechał technik położył kabel że skrzynki TP na budynku i podłączył sprzęt ale wcześniej wysłał zapytanie do centrali no i anulowało umowę. I teraz przy każdej ponownej umowie czy kontakcie telefoniczny słyszę ze nie ma możności montażu. Nikt już nie przyjedzie i nie sprawdzi czy jest wszystko ok. Tylko w systemie jest taka adnotacja. A ja zostałem bez netu a dodam że wcześniej neostrada była kiedyś zainstalowana. Co z tym zrobić 

 

____________

* W temacie doprecyzowano tytuł i kategorię - Wiktor

 

12 ODPOW. 12

Poziom 35, Ekspert
  • 4129
  • 8365
  • 120

Zamówiona usługa Internet i tv - brak możliwości montażu

@AlbercikCiekawe z jakiego powodu anulowali? Jest kilka możliwości. Teoretycznie wykonany wywiad techniczny, ale jednak brak wolnych wyposażeń na centrali. Brak wolnych par w kablu do centrali (którymkolwiek) lub te wolne są uszkodzone . Brak zgody administracji na wykonanie instalacji w jakimś zakresie. Niezgodność w systemach danych różnych...Za daleko od centrali jak dla usług szerokopasmowych i usług IPTV, co uniemożliwia instalacje pakietu itp...

P.S. Na dole naszej strony na czarnym pasku jest link "Sprawdź zasięg". Sprawdź więc możliwość instalacji usług na Swoim adresie. Zobaczysz jakie prędkości będziesz mógł osiągnąć na kablach miedzianych


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 7
  • 0

Zamówiona usługa Internet i tv - brak możliwości montażu

Zasięg jak na skanie 

 

Screenshot_20210223_155806_com.huawei.browser.jpg

 

Jak na reklamacji napisali. Położenie w poziomie i pionie kabla ale to technik zrobił i napisał do centrali zapytanie o to i anulowali zamówienie nawet konsultant potwierdził ze to wina technika ale nikt nie potrafi tego odkręcić. Najgorsze w tym że każdy odsyła że poczekać aż zadzwonią później itp. Niestety żadnego konkretnego namiaru do osoby kompetentnej która by to ogarnęła. Nawet jakiegos meila gdzie mógłbym korespondować

___________

* Scalenie wpisów - moderator Bartłomiej


Poziom 27, Specjalista
  • 1334
  • 3207
  • 46

Zamówiona usługa Internet i tv - brak możliwości montażu

@Albercik to naprawdę bardzo dziwne jesteś w zasięgu internetu+tv ale nie masz możliwości skorzystania z usługi. Próbowałeś może złożyć zamówienie online przez stronę Orange?


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 7
  • 0

Zamówiona usługa Internet i tv - brak możliwości montażu

Tak


Poziom 35, Ekspert
  • 4129
  • 8365
  • 120

Zamówiona usługa Internet i tv - brak możliwości montażu

@Albercik taką info jest jakby jej nie było wcale. Skoro na mapie jest dostępna opcja do 80 to technik dostał zlecenie na VDSL. Jednak przypuszczalnie jest za daleko do centrali i dał na zwrot, bo ta technologia nie będzie działać. I obym się mylił...mapy czasem nieprecyzyjnie określają granice prawidłowego działania usług na miedzi. Tak naprawdę było technik decyduje. Poproś na infolinii odpis zlecenia instalacyjnego


Poziom 27, Specjalista
  • 1334
  • 3207
  • 46

Zamówiona usługa Internet i tv - brak możliwości montażu

@agat13 a czy w takim razie nie powinno być aktualizacji na mapie zasięgu o braku możliwości świadczenia usług?


Poziom 35, Ekspert
  • 4129
  • 8365
  • 120

Zamówiona usługa Internet i tv - brak możliwości montażu

@slav72 problem nie polega na niemożliwości wystawienia zlecenia,vs na odpisie montera na pierwszym niewykonanym. Wszyscy widząc ten odpis,papugują w ciemno


Poziom 35, Ekspert
  • 4129
  • 8365
  • 120

Zamówiona usługa Internet i tv - brak możliwości montażu

@slav72W systemach jest, bo kolejne osoby na tym odpisie bazują,...a mapki? Od dawna nie aktualizują...tym bardziej, że i sieć sie starzeje...


Poziom 27, Specjalista
  • 1334
  • 3207
  • 46

Zamówiona usługa Internet i tv - brak możliwości montażu

@agat13 trochę to wygląda na jawne i świadome wprowadzanie przyszłego klienta w błąd, a potem zaskoczeni skąd negatywne opinie na temat operatora.