- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie z konsulatantem
Witam,
W dniu wczorajszym ok. godz. 13:00 złożyłem z konsultantem przez telefon nowe zamówienie na firmę abonament + urządzenie iPhone 11 Pro. Jestem nowym klientem, nigdy nie posiadałem usług na firmę w orange. Przy zamawianiu wszystkiego przebiegło ok.
Na chwilę obecną nie otrzymałem żadnego potwierdzenia złożenia zamówienia SMS, ani mailowo. Kontaktowałem się już w tej kwestii telefonicznie, aczkolwiek co konsultant sprzedaje mi inne informacje. Jeden konsultant w ogóle nie widzi mojego zamówienia, drugi twierdzi, że zamówienie jest weryfikowane, a trzeci, że zamówienie jest w realizacji... ja już się sam pogubiłem.
Konsultant stwierdził, że status zamówienia będę miał w zakładce: zlecenia po zalogowaniu się. Na chwilę obecną mam na kartę w orange i posiadam aplikację. Niestety w sekcji: zlecenia - NIC SIĘ NIE ZNAJDUJE. Żadne nowe zamówienie.
Proszę o poradę.
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie z konsulatantem
może z jakiegoś powodu zamówienie jeszcze się procesuje ?
dostałeś chociaż nr zamówienia przez telefon? jeśli tak, to zadzwoń zapytaj co i jak albo po prostu przedzwoń na infolinię i dopytaj czy zamówienie jest aktualne, bo czasem się zdarza że system coś np anuluje...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie z konsulatantem
Nie otrzymałem żadnego numeru zamówienia. Tak bym sprawdził bezpośrednio przez stronę. Dzwoniłem już kilka razy, nie mam czasu siedzieć nad telefon i się ubiegać. Poinformowano mnie, że do 24 godzin trwa weryfikowane, więc poczekam jeszcze dziś. Jeśli dziś do wieczora nie mam otrzymam żadnej informacji, będę dzwonił dalej... 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie z konsulatantem
Czasem tak wychodzi, że proste sprawy trwają najdłużej z powodu złośliwości systemów Dziwi jednak brak śladu po zamówieniu. Jak daleko masz jakiś BOK? Wyjaśnienia z infolinią wychodzą czasem tak jak opisałeś. Tylko osobiście wyjaśnisz sprawę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie z konsulatantem
@prohost335 zakładam, że ponowny kontakt w celu sprawdzenia zamówienia wykonałeś na infolinię biznesową? Chociaż z tego co wiem, to konsultant jeżeli nie jest na infolinii biznesowej powinien przełączyć do właściwego doradcy. Odczekaj dziś do 13-tej i ponów kontakt.
Co do aplikacji, to podejrzewam, że usługi indywidualne mogą nie być widoczne z sługami biznesowymi.
Podobno w Orange jest kilka systemów, więc zależy który konsultant ma do jakiego systemu wgląd i jakie ma uprawnienia. Zdarza się, że rozmawiając z następnym konsultantem podaje informacje inne niż jego poprzednik.