- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć
Krótko nakreślę sytuację na lini czasu. W poniedziałek wieczorem złożyłem zamówienie na abonament z telefonem raty 0% do odbioru w salonie. W czwartek dostałem smsa że zamówienie czeka na odbiór, od razu po nie pojechałem - obyło się sprawnie i bez problemu, po chwili wróciłem do domu z telefonem i kartą sim. Dziś jest sobota, dalej dostaję smsy przypominające o terminie odbioru a karta sim nie jest aktywna. Kontaktowałem się z BOK odnośnie karty - powiedziano mi żeby jeszcze poczekać pare dni. Teoche niepokoje się tymi przypomnieniami o odbiorze - czy to normalna praktyka czy jakieś dane zostały błędnie wprowadzone i mimo iż wydano mi zamówienie to taki status nie widnieje w systemie? Implikować by to mogło problem z aktywacją SIM.
Spotkaliście się kiedyś z podobną sytuacją?
Dzięki
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Właśnie karta sim została aktywowana, telefon do salonu w którym odbierałem zamówienie załatwił sprawę. Tak jak wspomniałeś @ketrasaArtur, niestety wkradł się czynnik ludzki. Dzięki wszystkim za aktywność pod tym postem 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w realizacji mimo odebrania
@jamesgeg widocznie w systemie coś "nie pykło" (jakiś błąd), proponuję poczekać do poniedziałku - powinno się wszystko wyklarować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w realizacji mimo odebrania
@jamesgeg czy zamówienie było składane na uruchomienie karty SIM z konkretną datą? Jeśli tak, to trzeba poczekać do konkretnej daty.
Drugi powód braku aktywacji karty SIM, to czy wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni? Jeśli zgoda nie była wyrażona, to karta SIM będzie dopiero aktywowana 14 dni od podpisania umowy.
Można spróbować na infolinii lub czacie poprosić o wcześniejsze uruchomienie usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w realizacji mimo odebrania
W podsumowaniu warunków czytam 'Numer zostanie aktywowany w ciągu 24h.W wyjątkowych sytuacjach aktywacja usług może trwać do 7 dni'. Zamawialem nowy numer. Spróbuję przedzwonić jeszcze na infolinie. Akurat tą simką najmniej sie przejmuje, mają jeszcze czas a po ostagnim kontakcie z konsultantem zapowiedzieli że może to jeszcze chwilę potrwać. Jednak status zamówienia - zakładam że po upływie 'czasu na odbiór' w systemie przełączą na zamówienie anulowane - mimo że już go odebrałem, chyba że realizację zamówienia potwierdzą dopiero po uruchomieniu usług na sim?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w realizacji mimo odebrania
@jamesgeg status zamówienia się zmieni, jak sim karta będzie aktywowana, pewnie wskoczy zrealizowane zamówienie, jakiś bug w systemie jest i pewnie dlatego masz co masz, poczekaj do Poniedziałku 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w realizacji mimo odebrania
Super, dzięki, tej informacji potrzebowałem 🙂 zamrażam temat do poniedziałku, zaktualizuję sytuację jak coś ruszy.
Miłego dnia!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w realizacji mimo odebrania
Ważne! Mały update - przed chwilą dzwoniłem do salonu z którego odbierałem telefon i są jaja. Przy odbieraniu telefonu i karty sim pracownik Orange popełnił błąd i nie zaktualizował zamówienia - cały czas czekało na odbiór. Gdyby nie telefon do salonu to zapewne po upływie terminu zostałoby anulowane. Pani w słuchawce coś poklikała i za chwilę dostałem smsa potwierdzającego odbiór. Od tego momentu powinni ruszyć dopiero z procesem aktywacji. Dam znać jak karta ruszy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w realizacji mimo odebrania
@jamesgeg czyli zadziałał czynnik ludzki i został popełniony błąd. Najpóźniej w poniedziałek lub wcześniej usługa powinna zacząć działać, skoro już została wprowadzona korekta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Właśnie karta sim została aktywowana, telefon do salonu w którym odbierałem zamówienie załatwił sprawę. Tak jak wspomniałeś @ketrasaArtur, niestety wkradł się czynnik ludzki. Dzięki wszystkim za aktywność pod tym postem 🙂