- « Poprzedni
- Następny »
19-03-2017
13:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-03-2017
13:15
Złe zrealizowanie zlecenia.
Dlaczego nie kupiłeś telefonu normalnie w sklepie (chociazby na raty)? Lubisz się uzerać z Orange dlatego specjalnie od nich wziąłeś? Nie dość ze w normalnym sklepie masz teleofn bez syfu i brandu z Orange, to i mniej problemów i większy wybór.
20-03-2017
09:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-03-2017
09:29
Złe zrealizowanie zlecenia.
Bo ja Huaweia P9 lite mam zapłacić 300 PLN + rata 25 PLN. Wydawało mi się to sensowne, ale jakbym wiedział jak długo będę musiał na niego czekać, to faktycznie wolałbym kupić w sklepie.
23-03-2017
00:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-03-2017
00:45
Złe zrealizowanie zlecenia.
Ciągle brak odpowiedzi 😮 masakra, bo kompletnie nic nie mogę zrobić..
29-03-2017
14:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-03-2017
14:58
Złe zrealizowanie zlecenia.
Gdyby kogoś interesowało. Dzisiaj zadzwonili z Orange. Powiedzieli ze ich konsultant się pomylil i mogę albo zrezygnować z umowy, albo korzystać z niej bez telefonu. Uciekam jak najdalej. Szkoda że trwał to 1.5 miesiąca.
29-03-2017
23:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-03-2017
23:02
Złe zrealizowanie zlecenia.
Frings napisał(-a):
Gdyby kogoś interesowało. Dzisiaj zadzwonili z Orange. Powiedzieli ze ich konsultant się pomylil i mogę albo zrezygnować z umowy, albo korzystać z niej bez telefonu. Uciekam jak najdalej. Szkoda że trwał to 1.5 miesiąca.
To twoja teczyzja 🙂
Ja jestem zadowolony z Orange .
30-03-2017
23:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-03-2017
23:20
Złe zrealizowanie zlecenia.
Cześć @Frings,
Jeżeli któraś z odpowiedzi okaże się skuteczna, oznacz ją proszę jako rozwiązanie. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.
- « Poprzedni
- Następny »