- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zła faktura a konieczność zapłacenia za nią - brak korekty
@Janhalb Dla Ciebie może być chore. Przyjmuje i z tym nie dyskutuje. Natomiast, nie mierz innych swoją miarą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zła faktura a konieczność zapłacenia za nią - brak korekty
@sebaswiderskinapisał(-a)@ketrasaArtur Rozumiem, że odnosisz się do jakiejś Twojej sprawy. Bez wglądu w konto, ciężko powiedzieć co tam się dzieje na Twoim koncie. Natomiast jeśli reklamacja została uznana to rozlicznie następuje w kolejnym cyklu.
Nastąpiło dopiero po kilkukrotnych kontaktach z infolinią w trzecim miesiącu od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Podaję jako przykład, jak Orange przeciąga sprawę z korektą faktur. Jeśli klient nie dopilnuje, to mimo pozytywnego załatwienia reklamacji i tak zostanie obciążony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zła faktura a konieczność zapłacenia za nią - brak korekty
@ketrasaArtur a jaki niby jest cel, żeby to przeciągać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zła faktura a konieczność zapłacenia za nią - brak korekty
@sebaswiderski tego nie wiem, ale na to wygląda, że Orange tak robi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zła faktura a konieczność zapłacenia za nią - brak korekty
@ketrasaArtur Pozostawię to bez komentarza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zła faktura a konieczność zapłacenia za nią - brak korekty
@sebaswiderskinapisał(-a)a jaki niby jest cel, żeby to przeciągać?
Cel jest banalny, jak każdej dużej firmy w podobnej sytuacji: oszczędności.
W najlepszym (dla firmy) razie klient zapomni, nie upomni się i nie trzeba oddawać pieniędzy. W najgorszym (dla firmy) - odda mu się te pieniądze po miesiącu (albo trzech), co oznacza, że klient udzielił firmie na miesiąc (albo trzy) nieoprocentowanej pożyczki. Jasne, zdaję sobie sprawę, że mówimy np. o kilkudziesięciu złotych - ale jeśli przemnożymy to przez n klientów w całej Polsce mających podobny problem, to sumy robią się już znaczne.
@sebaswiderskinapisał(-a)@Janhalb Dla Ciebie może być chore. Przyjmuje i z tym nie dyskutuje. Natomiast, nie mierz innych swoją miarą.
Nie wiem, o jakiej mierze mówisz. Powtórzę: jeśli operator popełnił błąd i jednoznacznie się do tego przyznaje, to żądanie "zapłać mimo to, a za miesiąc się rozliczymy" jest po prostu nie w porządku.
I przypomnę: nie mówię o sytuacji, kiedy jest wątpliwość, klient mówi "A", firma mówi "B", bo to jest inna sytuacja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zła faktura a konieczność zapłacenia za nią - brak korekty
@Janhalb Mam wrażenie, że dalej nie rozumiesz tego co napisałem w pierwszym poście i dalej brniesz w swoje teorie spiskowe. Oczywiście masz do tego prawo i nie dyskutuje z tym.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »