Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?

Cześć wszystkim,

Piszę z pytaniem, ponieważ chciałbym zacząć swoją przygodę z Orange, ale natrafiłem na pewną przeszkodę.

Chcę aktywować swój pierwszy w życiu abonament na siebie (właśnie skończyłem 18 lat). Jestem bardzo zainteresowany obecną promocją na telefon Samsung S24 FE z Abonamentem L. Niestety, zarówno na stronie, jak i (prawdopodobnie) w innych kanałach sprzedaży, system nalicza bardzo wysoką opłatę na start, która jest dla mnie barierą.

Rozumiem, że jako nowy klient bez historii płatniczej jestem w grupie podwyższonego ryzyka dla operatora. Chciałbym jednak zapytać i zrozumieć zasady – kieruję pytanie zarówno do doświadczonych użytkowników, jak i do Moderatorów Orange:

 Czy tak wysoka opłata na start w przypadku nowego, młodego klienta jest standardową i nieodwołalną procedurą?

Czy wizyta w salonie stacjonarnym daje jakiekolwiek dodatkowe możliwości w tej kwestii, czy też pracownik opiera się na tej samej, ostatecznej decyzji systemu?

Czy ktoś z Was miał podobną sytuację na starcie? Jaką ścieżkę obraliście? Może warto zacząć od samego abonamentu, żeby zbudować historię?

Nie szukam sposobu na "obejście systemu", ale na zrozumienie zasad i znalezienie najlepszej drogi, by w przyszłości móc w pełni korzystać z ofert Orange.

Z góry dziękuję za wszystkie rady i wyjaśnienia

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20941
  • 60306
  • 823

Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?

@Kacper55 postanowiłem przeprowadzić symulację na dane mojej córki, która właśnie skończyła 4 miesiące temu 18 lat. Konto z aktywnym numerem Orange na kartę (bo już od tego wieku można mieć na siebie zarejestrowany numer) ma od 13-tego roku życia. Oferta, to taka jak Twoja, czyli Plan L z telefonem Samsung Galaxy 24 FE.

plan_L_sg24fe.jpg

rata_sg24fe.jpg

Żeby obniżyć wysokie opłaty początkowe, warto wybrać albo sam plan, aby była historia w Orange, albo abonament z tańszym telefonem na początek.

Plan L + Samsung Galaxy 56:

rata_sg56.jpg

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

24 ODPOW. 24

Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 908
  • 3439
  • 29

Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?

@Kacper55  w różnych kanałach sprzedażowych masz różne oferty. Próbuj w aplikacji na infolinii, albo w salonie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32967
  • 39873
  • 1401

Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?

Jakie masz dochody?
Najlepsze oferty mają osoby z umową o pracę na czas nieokreślony lub emeryturą.

Budowanie historii to minimum 2-3 lata.

Inna opcja to zrobienie pierwszej umowy jako cesja z innego klienta, ale to też nie daje od razu na start super ofert.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 188
  • 723
  • 9

Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?

@Kacper55 

Ciekawa kwestia. Chętnie przeczytam co mają do powiedzenia koledzy. Sam nigdy się nad takim aspektem różnicowania klientów nawet nie zastanawiałem, bo w sumie nie musiałem. 

Żeby dać coś merytorycznego w temacie, to może tak:

Jestem być może, gdzieś na przeciwnym biegunie jako wieloletni klient Orange,  chyba, że coś się zmieniło i wpłata początkowa jest teraz konieczna. Do tej pory zawsze jednak były dla mnie dostępne- jeśli bym chciał - raty bez jakiejkolwiek wpłaty wstępnej, w tym „najwyższe” modele na 36 mcy. Wysokość płaconych rachunków przez lata raczej „standardowa” - nie to, że byłem jakimś ekstra klientem zostawiającym tysiące, czy chociaż setki złotych miesięcznie. Ale też nigdy w życiu nie spóźniłem się z płatnością nawet o jeden dzień. 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?

@Piotrekk85, odpowiadając na pytanie - właśnie skończyłem 18 lat i na ten moment nie mam jeszcze stałych dochodów, więc teraz rozumiem, że to jest główna przyczyna decyzji systemu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32967
  • 39873
  • 1401

Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?

Bez stałych dochodów to raczej wcale nie otrzymasz nic w Orange na raty.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?

@Piotrekk85 np moge wziąć sam abonament Plan L ale bez telefonu 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20941
  • 60306
  • 823

Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?

@Kacper55 postanowiłem przeprowadzić symulację na dane mojej córki, która właśnie skończyła 4 miesiące temu 18 lat. Konto z aktywnym numerem Orange na kartę (bo już od tego wieku można mieć na siebie zarejestrowany numer) ma od 13-tego roku życia. Oferta, to taka jak Twoja, czyli Plan L z telefonem Samsung Galaxy 24 FE.

plan_L_sg24fe.jpg

rata_sg24fe.jpg

Żeby obniżyć wysokie opłaty początkowe, warto wybrać albo sam plan, aby była historia w Orange, albo abonament z tańszym telefonem na początek.

Plan L + Samsung Galaxy 56:

rata_sg56.jpg

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32967
  • 39873
  • 1401

Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?

Co do abonamentu bez telefonu - nie wiem. Raczej po złożeniu zamówienia będzie anulowane. Trzeba jednak mieć jakiś dochód.

Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 243
  • 1062
  • 26

Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?

W ofercie bez telefonu raczej nie będziesz musiał przedstawiać dodatkowych dokumentów (sprawdzisz to na ostatnim kroku zamówienia). Z telefonem, nawet jeśli chciałbyś skorzystać z pierwszej wplaty, to i tak pewnie wyświetli Ci się jaki dodatkowy dokument do przedłożenia wybierzesz - zaświadczenie o zatrudnieniu czy też faktura za usługi z innej firmy. Ale to co wspomniano powyżej ma sens. Zacznij od tańszego telefonu czy nawet samego abonamentu, płać terminowo, a przy przedłużeniu umowy RACZEJ nie powinno być problemów.