- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć wszystkim,
Piszę z pytaniem, ponieważ chciałbym zacząć swoją przygodę z Orange, ale natrafiłem na pewną przeszkodę.
Chcę aktywować swój pierwszy w życiu abonament na siebie (właśnie skończyłem 18 lat). Jestem bardzo zainteresowany obecną promocją na telefon Samsung S24 FE z Abonamentem L. Niestety, zarówno na stronie, jak i (prawdopodobnie) w innych kanałach sprzedaży, system nalicza bardzo wysoką opłatę na start, która jest dla mnie barierą.
Rozumiem, że jako nowy klient bez historii płatniczej jestem w grupie podwyższonego ryzyka dla operatora. Chciałbym jednak zapytać i zrozumieć zasady – kieruję pytanie zarówno do doświadczonych użytkowników, jak i do Moderatorów Orange:
Czy tak wysoka opłata na start w przypadku nowego, młodego klienta jest standardową i nieodwołalną procedurą?
Czy wizyta w salonie stacjonarnym daje jakiekolwiek dodatkowe możliwości w tej kwestii, czy też pracownik opiera się na tej samej, ostatecznej decyzji systemu?
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację na starcie? Jaką ścieżkę obraliście? Może warto zacząć od samego abonamentu, żeby zbudować historię?
Nie szukam sposobu na "obejście systemu", ale na zrozumienie zasad i znalezienie najlepszej drogi, by w przyszłości móc w pełni korzystać z ofert Orange.
Z góry dziękuję za wszystkie rady i wyjaśnienia
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kacper55 postanowiłem przeprowadzić symulację na dane mojej córki, która właśnie skończyła 4 miesiące temu 18 lat. Konto z aktywnym numerem Orange na kartę (bo już od tego wieku można mieć na siebie zarejestrowany numer) ma od 13-tego roku życia. Oferta, to taka jak Twoja, czyli Plan L z telefonem Samsung Galaxy 24 FE.
Żeby obniżyć wysokie opłaty początkowe, warto wybrać albo sam plan, aby była historia w Orange, albo abonament z tańszym telefonem na początek.
Plan L + Samsung Galaxy 56:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?
@Kacper55 w różnych kanałach sprzedażowych masz różne oferty. Próbuj w aplikacji na infolinii, albo w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?
Najlepsze oferty mają osoby z umową o pracę na czas nieokreślony lub emeryturą.
Budowanie historii to minimum 2-3 lata.
Inna opcja to zrobienie pierwszej umowy jako cesja z innego klienta, ale to też nie daje od razu na start super ofert.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?
Ciekawa kwestia. Chętnie przeczytam co mają do powiedzenia koledzy. Sam nigdy się nad takim aspektem różnicowania klientów nawet nie zastanawiałem, bo w sumie nie musiałem.
Żeby dać coś merytorycznego w temacie, to może tak:
Jestem być może, gdzieś na przeciwnym biegunie jako wieloletni klient Orange, chyba, że coś się zmieniło i wpłata początkowa jest teraz konieczna. Do tej pory zawsze jednak były dla mnie dostępne- jeśli bym chciał - raty bez jakiejkolwiek wpłaty wstępnej, w tym „najwyższe” modele na 36 mcy. Wysokość płaconych rachunków przez lata raczej „standardowa” - nie to, że byłem jakimś ekstra klientem zostawiającym tysiące, czy chociaż setki złotych miesięcznie. Ale też nigdy w życiu nie spóźniłem się z płatnością nawet o jeden dzień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?
@Piotrekk85, odpowiadając na pytanie - właśnie skończyłem 18 lat i na ten moment nie mam jeszcze stałych dochodów, więc teraz rozumiem, że to jest główna przyczyna decyzji systemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?
@Piotrekk85 np moge wziąć sam abonament Plan L ale bez telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kacper55 postanowiłem przeprowadzić symulację na dane mojej córki, która właśnie skończyła 4 miesiące temu 18 lat. Konto z aktywnym numerem Orange na kartę (bo już od tego wieku można mieć na siebie zarejestrowany numer) ma od 13-tego roku życia. Oferta, to taka jak Twoja, czyli Plan L z telefonem Samsung Galaxy 24 FE.
Żeby obniżyć wysokie opłaty początkowe, warto wybrać albo sam plan, aby była historia w Orange, albo abonament z tańszym telefonem na początek.
Plan L + Samsung Galaxy 56:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka opłata na start przy pierwszym abonamencie - czy to standard?
W ofercie bez telefonu raczej nie będziesz musiał przedstawiać dodatkowych dokumentów (sprawdzisz to na ostatnim kroku zamówienia). Z telefonem, nawet jeśli chciałbyś skorzystać z pierwszej wplaty, to i tak pewnie wyświetli Ci się jaki dodatkowy dokument do przedłożenia wybierzesz - zaświadczenie o zatrudnieniu czy też faktura za usługi z innej firmy. Ale to co wspomniano powyżej ma sens. Zacznij od tańszego telefonu czy nawet samego abonamentu, płać terminowo, a przy przedłużeniu umowy RACZEJ nie powinno być problemów.
- « Poprzedni
- Następny »