04-01-2018
22:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-01-2018
22:30
Wypowiedzenie usługi, która się jeszcze nie rozpoczęła
Moja przygoda z Orange trwa od tygodnia i mam już ich dosyć. Otóż podpisałem umowę na światłowód (tylko internet 300 Mbit). Umowa stwierdza, że minimalne wartości transferu to 100 Mbit - download i 10 - upload. W chwil obecnej mam wartości 5 do 10 razy mniejsze. Co ciekawe w salonie powiedzieli, że coś tam technicy skopali i według nich nie powinienem mieć w ogóle dostępu bo usługa jest nieaktywna. Orange niby nic do tej pory nie nalicza. U techników nie podpisywałem żadnego odbioru technicznego.
Mam dość odbijania sprawy między Orange i technikami. Czy w takiej sytuacji mogę zerwać/zrezygnować z usługi ?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
04-01-2018
22:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-01-2018
22:42
Wypowiedzenie usługi, która się jeszcze nie rozpoczęła
@michalhr , tutaj jest rezygnacja z umowy i formularz