03-01-2018
23:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-01-2018
23:54
Błąd doradcy a Reklamacja
Witam Proszę was o radę Poniżej opiszę sprawę. W dniu 20 listopada 2017 zadz do BOK Orange z prośbą o zmianę okres rozliczeniowy. Doradca przyjął zlecenie i powiedział że faktura za abonament w listopadzie będzie normalnie a w grudniu się zmieni okres. Jak się okazuje nie zostało to zmienione.
W tym celu napisałem pisemną reklamacje na e-mail. Otrzymałam odp że przepraszaja za opóźnienie ale nie odsłuchania rozmowy telefonicznej z doradcą wynika z odp
Złożyłam odwołania bo 22 grudnia zmieniłam okres rozliczeniowy ale doradca stwierdził na czat że w grudniu nie dostanę faktury tylko od razu w styczniu jak się okazuje to błąd i tym samym w styczniu mam do zapłaty 2 faktury
Proszę o radę jak udowodnić błąd doradców gdzie sprawę zgłosić dalej? Bo reklamację kolejne są odrzucane
Proszę o pomoc
Agnieszka
W tym celu napisałem pisemną reklamacje na e-mail. Otrzymałam odp że przepraszaja za opóźnienie ale nie odsłuchania rozmowy telefonicznej z doradcą wynika z odp
Złożyłam odwołania bo 22 grudnia zmieniłam okres rozliczeniowy ale doradca stwierdził na czat że w grudniu nie dostanę faktury tylko od razu w styczniu jak się okazuje to błąd i tym samym w styczniu mam do zapłaty 2 faktury
Proszę o radę jak udowodnić błąd doradców gdzie sprawę zgłosić dalej? Bo reklamację kolejne są odrzucane
Proszę o pomoc
Agnieszka
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
04-01-2018
00:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-01-2018
00:15
Błąd doradcy a Reklamacja
Cześć. A jakie masz oczekiwania wobec Orange? Wstecznie okresu rozliczeniowego się nie zmieni. To chodzi o komórkę czy usługi stacjonarne? Czy chcesz korekty faktury?