Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd doradcy a Reklamacja


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Błąd doradcy a Reklamacja

Witam Proszę was o radę Poniżej opiszę sprawę. W dniu 20 listopada 2017 zadz do BOK Orange z prośbą o zmianę okres rozliczeniowy. Doradca przyjął zlecenie i powiedział że faktura za abonament w listopadzie będzie normalnie a w grudniu się zmieni okres. Jak się okazuje nie zostało to zmienione.
W tym celu napisałem pisemną reklamacje na e-mail. Otrzymałam odp że przepraszaja za opóźnienie ale nie odsłuchania rozmowy telefonicznej z doradcą wynika z odp

Złożyłam odwołania bo 22 grudnia zmieniłam okres rozliczeniowy ale doradca stwierdził na czat że w grudniu nie dostanę faktury tylko od razu w styczniu jak się okazuje to błąd i tym samym w styczniu mam do zapłaty 2 faktury

Proszę o radę jak udowodnić błąd doradców gdzie sprawę zgłosić dalej? Bo reklamację kolejne są odrzucane

Proszę o pomoc
Agnieszka
1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Błąd doradcy a Reklamacja

Cześć. A jakie masz oczekiwania wobec Orange? Wstecznie okresu rozliczeniowego się nie zmieni. To chodzi o komórkę czy usługi stacjonarne? Czy chcesz korekty faktury?