Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wypowidzenie umowy


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 13
  • 4
  • 1

Wypowidzenie umowy

► W temacie uporządkowano etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Witam mam do was pytanie. Od pewnego czasu w mojej lokalizacji mam zasięg 1-2 kresek 3G posiadam również Internet 4G dla domu. Po złożeniu skargi na zasięg dostałem odpowiedz że w mojej lokalizacji został wyłączony nadajnik. I tu moje pytanie czy mogę zerwać umowę z winy operatora oraz wprowadzanie w błąd klientów gdyż w reklamie jest wyraźnie napisane 4G dla domu oraz znaczne pogorszenie jakości usług które znacznie utrudniają normalne użytkowanie telefonu i prowadzenie rozmowy ponieważ by normalnie rozmiac przez telefon muszę znajdować się przy oknie bo inaczej rozmowy albo bardzo tnie rozmowy albo rozłącza. Czy to jest wystarczający powód do rozwiązania umowy?

7 ODPOW. 7

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38569
  • 1385

Wypowidzenie umowy

A kiedy podpisałeś umowę/ostatni aneks/wykonałeś ostatnią zmianę taryfy?

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 13
  • 4
  • 1

Wypowidzenie umowy

8 września2017

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38569
  • 1385

Wypowidzenie umowy

To już podlegasz pod nowy regulamin gdzie nie ma gwarantowanego żadnego zakresu. Jeśli adres gdzie masz strefę domową pokrywa się z Twoim adresem zamieszkania i to w tej okolicy został wyłączony nadajnik, to można spróbować "walkę na pisma". Czyli składasz reklamację, potem odwołanie. Jak nadal jest rozpatrzone negatywnie, to spróbuj skorzystać z pomocy prezesa UKE, rzecznika konsumentów - droga długa i nie gwarantowany jest sukces. Na pewno kluczem jest podkreślanie, że strefa jest w miejscu zamieszkania (i mam nadzieję jej nie zmieniałeś na drugi koniec Polski).
Anonim

Nie dotyczy

Wypowidzenie umowy

@Misiutotu, podstawą do reklamacji jest przede wszystkim Regulamin świadczenia multimedialnych usług Orange. Konkretne rodzaje świadczonych usług i usług dodatkowych są wymieniane w konkretnych umowach, cennikach i dodatkowych regulaminach, właściwych dla danej usługi.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 13
  • 4
  • 1

Wypowidzenie umowy

Właśnie o to chodzi że w strefie domowej która mam chyba już z 3 lata niedawno został wyłączony nadajnik który obsługiwał mój rejon i nie ma żadnej informacji kiedy zostanie ponownie włączony
Anonim

Nie dotyczy

Wypowidzenie umowy

@Misiutotu, nie pomyśl, że bronię operatora, ale na stronie https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/16843/81a7b23a-4bfd-40ff-9ce0-89efad148ba4.pdf w /Regulaminie oferty Internet Domowy 4G/, który obowiązuje od 21 sierpnia 2017 r. do odwołania, w pkt. 2 masz parametry techniczne, a w pkt.8 jest zaznaczone, że w pozostałym zakresie stosuje się Cennik usług w ofercie Internet Domowy 4G oraz przede wszystkim na podstawie zawartego na stronie  https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/10641/cd494de1-de1e-4cca-857a-43b3fc3c360e.pdf /Regulamin świadczenia multimedialnych usług Orange/, a zwłaszcza § 9. Jakość i obsługa serwisowa. Ten regulamin jest nadrzędnym dla innych regulaminów. Jak masz wątpliwości, to każdy klient ma prawo do reklamacji drogą mailową bok@orange.pl, czy poprzez dostępne opcje z zakładki Kontakt Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38569
  • 1385

Wypowidzenie umowy

Obecnie wystarczy żeby w Polsce jeden nadajnik by stosować literalnie regulaminy czy umowy. Jednak orzeczenia sądów powoli zmieniają postawę operatorów. Tu trzeba mieć cierpliwość czy mieć szczęście by zastosowano jakieś polubowne rozwiązanie.