Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana telefonu na prawidłowy spowodowana pomyłką doradcy/sprzedawcy ORANGE


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wymiana telefonu na prawidłowy spowodowana pomyłką doradcy/sprzedawcy ORANGE

Dzień dobry,

Przedłużyłem swoją umowę/usługi(przez telefon) w pakiecie Orange Love oraz dobrałem na jeden z moich numerów nowy telefon jakim miał być Huawei P30 Pro 8/256 kolor Breathing Crystal...konsultant po ustaleniu warunków oraz po końcowym odczytaniu mojej oferty zaznaczył oraz potwierdził obecność tego telefonu na magazynie w kolorze który mnie interesował. Dwa dni później dotarła do mnie przesyłka pomijając fakt, że została ona dostarczona na 2 różne adresy(była podzielona na 2 kartony...dziwne) w jednym znajdował się telefon który dostałem za darmo w promocji do innego numeru lecz to jest najmniej istotne a w drugim telefon który mnie interesował lecz...w innym kolorze. Po rozmowie telefonicznej z innym doradcą Orange, Pani stwierdziła pomyłkę i upewniła się że zamawiany przeze mnie tel na pewno był zaznaczony w takim kolorze o który prosiłem więc była to pomyłka nie z mojej winy . Poprosiła mnie o odesłanie całości pod wskazany adres wraz z wypełnionym wnioskiem o odstąpieniu od umowy. Do przesyłki załączyłem również krótką adnotacje od siebie aby wymieniono mi tylko telefon na taki jaki powinien być przy zachowaniu dotychczasowej oferty oraz promocji oraz o zwrot bądź nie ponoszenie kosztów wysyłki ponieważ doszło do pomyłki nie z mojej winy. Ile będzie trwała cała procedura wymiany i czy na pewno odstąpienie od umowy nie zrobi mi większych problemów? 

Pozdrawiam !

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wymiana telefonu na prawidłowy spowodowana pomyłką doradcy/sprzedawcy ORANGE

W przypadku odstąpienia od umowy to nie oznacza wysłania telefonu w tej samej ofercie i w tej samej cenie. Najpierw złóż reklamację i o ile będzie rozpatrzona pozytywnie, wtedy będzie wymiana reklamacyjna.
Czy odręczna informacja będzie traktowana jako ważniejsza niż odstąpienie? To już zależy od decyzji osoby realizującej te zgłoszenie.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wymiana telefonu na prawidłowy spowodowana pomyłką doradcy/sprzedawcy ORANGE

Nikt z konsultantów nie proponował mi reklamacji tylko odstąpienie od umowy właśnie... tzn powiedziano mi o dwóch wyjsciach lecz z naciskiem na odstąpienie od umowy bo ponoć szybciej zalatwie sprawe, jeśli w ogóle załatwie... to teraz jeśli zrobiłem jak zrobiłem na co mogę liczyć i czego oczekiwać? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wymiana telefonu na prawidłowy spowodowana pomyłką doradcy/sprzedawcy ORANGE

Standardowo odstąpienia są realizowane w ciągu 7 dni od zarejestrowania zgłoszenia przez Orange. Nie wiem też w jaki sposób wypełniono druk odstąpienia - czy była zaznaczona opcja dotycząca rezygnacja z umowy/aneksu. Odręczna informacja też może wpłynąć. Tak jak pisałem - zależy to od osoby rozpatrującej zgłoszenie. Bo z automatu odstąpienie w unieważnia zapisy i wraca do stanu który był przed podpisaniem. A oferta, cena i dostępność urządzenia może ulec zmianie.

Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Wymiana telefonu na prawidłowy spowodowana pomyłką doradcy/sprzedawcy ORANGE

@kastarenta30 Skoro odstąpiłeś od umowy i wraz z odstąpieniem odesłałeś urządzenie. To zamienienie zostanie anulowane. Pewnie potrwa to kilka dni.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Wymiana telefonu na prawidłowy spowodowana pomyłką doradcy/sprzedawcy ORANGE

Jak @Piotrekk85 wspomniał, zgłoś jako reklamację. Inaczej przepadnie aneks, jaki został wynegocjowany i podpisany. Skoro przedłużyłeś umowę, to tylko REKLAMACJA . Nie będzie już powrotu do takiej oferty po złożeniu odstąpienia.