- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26.01 podpisałem, z przedstawicielem mobilnym Orange, zlecenie instalacji Orange Love (Światłowód, telewizja, tel komórkowy). W związku z tym że sprzedawca krótko mówiąc naściemniał postanowiłem zrezygnować z tego zlecenia i podpisać nowe (żeby nie poszło na jego konto). Poprosiłem przedstawiciela o wycofanie zlecenia z systemu. Obiecał że to zrobi. Po kilku dniach pewien że zlecenie wycofano zadzwoniłem na infolinię w celu złożenia nowego zamówienia. Po uzgodnieniu wszystkich szczegółów doszło do ustalania terminu wizyty instalatorów. W tym momencie Pani stwierdziła że nie może złożyć zlecenia ponieważ stare "wisi" jeszcze w systemie. Obiecała że załatwi sprawę usunięcia starego zlecenia i oddzwoni do mnie w celu złożenia nowego. Do dziś pani nie oddzwoniła!
15.02 złożyłem na infolinii zgłoszenie z prośbą wycofania zlecenia. Obiecano mi że w ciągu 7-14 dni sprawa będzie rozwiązana. Dziś tj. 22.02 otrzymałem SMSa że sprawa zostanie wyjaśniona do 16.03!!!! To jest jakaś KPINA!!!! W tym momencie nie mogę nic zrobić z numerem tel na który kończy mi się umowa. Okres promocji się skończył i faktura znacznie wzrosła! Ja mam czekać jeszcze prawie miesiąc na rozwiązanie sprawy! Czy wycofanie zlecenia jest aż tak trudne i czasochłonne?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proponuję złożyć Reklamację, że z powodu braku możliwości przedłużenia ponosisz wyższe koszty w związku z zakończeniem okresu promocyjnego. Powinni uznać i przynajmniej do czasu wyjaśnienia dostaniesz rabat jakiś na abonament.
Nic innego na tą chwilę nie zrobisz jeśli są porobione zgłoszenia. Ewentualnie po zalogowaniu się możesz dopytywać na czacie jak wygląda sytuacja na koncie - BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proponuję złożyć Reklamację, że z powodu braku możliwości przedłużenia ponosisz wyższe koszty w związku z zakończeniem okresu promocyjnego. Powinni uznać i przynajmniej do czasu wyjaśnienia dostaniesz rabat jakiś na abonament.
Nic innego na tą chwilę nie zrobisz jeśli są porobione zgłoszenia. Ewentualnie po zalogowaniu się możesz dopytywać na czacie jak wygląda sytuacja na koncie - BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś