03-05-2017
14:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-05-2017
14:01
Wyłączenie subskrypcji Spotify
Mam aktywną subskrypcję Premium przypisaną do mojego numeru telefonu. Chciałem ją wyłączyć wysyłając SMS o treści STOP SPOTIFY pod numer 80460 (tak jak podano w regulaminie). Niestety, nie da się - dostaje wiadomość 'Przepraszamy, ale nie możemy zrealizować twojego zgłoszenia'. Co mogę zrobić? Tak się dzieje już od stycznia
Etykiety:
3 ODPOW. 3
03-05-2017
14:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-05-2017
14:03
Wyłączenie subskrypcji Spotify
Wyślij zgłoszenie przez mój Orange/obsługa/zgłoś sprawę.
03-05-2017
14:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-05-2017
14:40
Wyłączenie subskrypcji Spotify
a z kolei sugeruję, wejść jutro od 7 do 21:30 na czata - zgłoszenia reklamacyjne będą pewnie rozpatrywane z kilkudniowym poślizgiem z uwagi na dni wolne. A tak, już jutro będziesz miała to z głowy 🙂
Wejście na czata możliwe jest:
- Ze strony kontaktowej (na dole pojawi się zaproszenie na czata w postaci małego niebieska dymka KONTAKT)
- Ze strony zgłaszania reklamacji (tutaj zdaje się, zaproszenie pojawia się tylko, jeśli trafisz od razu do doradcy, bez czekania w kolejce)
- Przez aplikację Mój Orange na telefony z Androidem 4.2+, Windows Phone 8/8.1/10, iOS (na dole wybierasz ikonkę słuchawki, a następnie czat z doradcą) 🙂
17-05-2017
12:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-05-2017
12:56
Wyłączenie subskrypcji Spotify
@Monnx Podpytaliśmy w tym temacie i dostaliśmy potwierdzenie problemów w realizacji zgłoszeń. Przepraszamy za utrudnienia. Obecnie wszytko powinno już działać.