- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
13-02-2019
09:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-02-2019
09:58
Wstrzymanie usług
Tak, jak najbardziej rozumiem że operator może to zrobić, nie o to chodzi.
Bardziej mnie interesuje gdzie w regulaminie jest informacja że Orange nie umożliwi odblokowania usług przez kilka dni nawet jeśli abonent bardzo będzie chciał to zrobić?
Pomijając oczywiście błędy w portalu Mój Orange i aplikacji mobilnej - obydwa wyświetlają nieprawdziwe informacje.
13-02-2019
20:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-02-2019
20:39
Wstrzymanie usług
Otrzymałeś odpowiedź że zostaną odblokowane po przesłaniu odpowiedniej należności na podany numer konta. Więc się z Tobą nie zgadzam.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »