- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w bład salon orange
Witam.
W dniu dzisiejszym byliśmy w salonie Orange zakończyć umowę pakietu Orange Love tj Internet telewizja telefon stacjonarny i abonament komórkowy jednak chcieliśmy zachować obecny numer komórkowy 723... I wziąć abonament komórkowy plan mobilny 55.Pani w placówce powiedziała że nie da się ocalić tego numeru i muszę zawrzeć umowę na nowy numer jakiś 524...Uwierzylismy jej podpisaliśmy umowę po wyjściu z salonu wieczorem zadzwoniłem do Orange i pytałem czy dało się ocalić ten numer stwierdzili że tak i Pani w placówce wprowadziła nas w błąd.Co powinniśmy zrobić w takiej sytuacji gdy nowa umkwa zostala jiz podpisana ?Obecny numer telefonu 723...który wygasa nam 18.12.20r jest dla mnie dosyć istotny i jeśli była taka możliwość chcieliśmy to ocalić.
Pomijam już to że mam Internet mobilny 50 gb do czerwca 22r i wz z tym iż miałem Pakiet Orange Love ppsoadalem zniżkę i płaciłem za niego 20 zł pytałem Panią z salonu czy ta zniżka zostanie jeśli będę mieć tylko abonament komórkowy Pani oświadcza że zniżka zostanie co jak się okazała podobno jest nieprawda.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w bład salon orange
@Emlot na numer komórkowy z pakietu OL można po zakończeniu umowy podpisać umowę na plan mobilny. Nic nie stoi na przeszkodzie. Jeżeli jest kończona umowa na pakiet OL, to zniżki nie zostają zachowane. Dawcą zniżek jest posiadanie umowy OL, jak nie ma umowy OL, to i brak zniżek.
Jeżeli została podpisana umowa na nowy numer w salonie, to takiej umowy bez kary umownej nie da się teraz zakończyć bez kary umownej. Żeby była zawarta telefonicznie, internetowo, to przysługiwało by 14 d nie na odstąpienie bez konsekwencji. W takim przypadku na czas trwania obecnej umowy, numer komórkowy z pakietu OL przenieść trzeba na ofertę na kartę. Utzrmać go przez czas trwania obecnej nowej umowy, a po zakończeniu podpisać nową już na docelowym numerze.
W przypadku oferty na kartę, wystarczy numer zasilić dowolną kwotą i uruchomić Rok Ważności Konta po przez wysłanie SMS-a na numer 8002 o treści START. Tak można przeciągnąć przez czas trwania umowy, korzystając z numeru głównie do odbierania połączeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w bład salon orange
A czy nie ma możliwości złożenia reklamacji w salonie w którym została podpisana umowa na wprowadzenie w błąd przez pracownika?Powiedziano mi na infolini Orange 510 100 100 że teoretycznie kierownik tego salonu ma możliwość wystąpienia o anulowanie takiej umowy.
Ja nie mam zamiaru odpuszczać tego tematu.Chce zrobić wszystko co możliwe by zakończyć ten temat po mojej myśli czyli jeśli była możliwość ocalenia tego numeru to miał zostać mi ocalony.Pani najwidoczniej chciała zrobić sobie plan na listopad.Dodatkowo w ramach ścisłości zrobiła to w taki sposób że niby przeszedłem do nich z T-mobile.:)
No przecież to wszystko wola o pomstę do nieba...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w bład salon orange
@Emlot wszystko zależy teraz od dobrej woli pracowników salonu. Wprowadzenie w błąd powinno być udokumentowane, np. nagraniem rozmowy, ale w salonie tak najczęściej się nie robi. Tym bardziej to jest trudna sprawa, słowo Twoje, przeciw słowu pracownika salonu.
Podejrzewam, że sprawa rozegrała się w salonie partnerskim. W firmowym takiej sytuacji pewnie by nie było.
Próbuj więc porozmawiaç z kierownikiem salonu w tej sprawie, ale na pewno nie będzie to łatwa sprawa do odkręcenia. Najlepiej jak najszybciej próbować odkręcić sprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w bład salon orange
Tak też zrobimy.We wtorek już pójdziemy i postaramy się jakoś porozumieć.Generalnie my byliśmy tam w trójkę wiec bedzie ewentualnoe mial mnie kto poprzec i poswiadczyc w razie czego.Umowe dokładnie przeczytalismy I zapoznalosmy się z nią Ale tam przecież nie ma tego że po zakończeniu umowy Orange Love można przedłużyć sam abonament i zachować dotychczasowy numer. O tym powinien poinformować pracownik tym bardziej że wiele razy pytałem.
Pozdrawiam Cię serdecznie @ketrasaArtur będę informował jak sytuacja się rozwinie.Zapowiada sie ciekawa batalia:)
____________
* Wpis poddano edycji - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w bład salon orange
@Emlot trzymam kciuki i liczę na pozytywne załatwienie sprawy. Czekam na informacje o rozwoju sytuacji. Szkoda, że mało kompetentni pracownicy potrafią popsuć sprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w bład salon orange
@ketrasaArtur Wiesz co obawiam się, że to nie było brak kompetencji ze strony tej Pani (10 lat stazu) A po prostu cwane i chytre nabijanie punkcikow do kwartalnie premii 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w bład salon orange
@EmlotWedług mnie problemem jest zła informacja w BOK-u. Wprowadzenie w błąd i wymuszenie jakby nowej umowy zamiast przejścia płynnego na nową, bez OL, ale ze starym numerem, to błąd ludzki i według mnie to sprzedawca powinien go naprawić.Jeśli będzie miał z tym problem (słowo przeciw słowu) warto poprosić o arbitraż kierownika salonu. Jedno mnie martwi. Wspomniał o tym @ketrasaArtur czyli anulowanie umowy na nowy numer (ta "wymuszona" umowa). Czy będą chcieli ja anulować? Zawsze możesz zasugerować reklamację i wysłanie opisu w różne miejsca...