Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wolnie wysyłanie...

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 94
  • 107
  • 1

Wolnie wysyłanie...

Witam!

Mam następujący problem. A mianowicie zakupiłem niedawno internet od orange na fajnym routerze od Huawei"a (huawei 4g router 3 prime). I wszystko super pięknie bardzo szybki internet jak na moją lokalizacje tylko problem tkwi w bardzo wolnym wysyłaniu (ZAŁĄCZNIK). Jaka może być przyczyna? Może mam uszkodzony router? 


Zrzut ekranu 2020-09-14 o 21.37.37.png

 

______________

* Przeniesione z działu Internet domowy – moderator Kinga

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 8129
  • 12785
  • 233

Wolnie wysyłanie...

@Macrolo uważam, że Orange zmodernizowało sieć, bo więcej jest osób pobierających dane, niż wysyłających. Tą tendencję zauważyłem mniej więcej kwiecień, maj tego roku. U mnie też dawnload jest wysoki, 40-100 Mbit/s, natomiast upload Wacha się na poziomie 0,5 - 7 Mbit/s nawet jak łapię agregację pasma. Pomiary zależą od pory dnia i obciążenia nadajnika.

Obecnie tak to wygląda:

Router mobilny:

Screenshot_2020-09-15-04-54-47-216_pl.speedtest.android.jpg

Router stacjonarny bez agregacji pasma:

Screenshot_2020-09-15-04-52-55-955_pl.speedtest.android.jpg

Smartfon z agregacją pasma:

Screenshot_2020-09-15-04-51-12-919_pl.speedtest.android.jpg

 

Składanie reklamacji raczej nic nie pomoże. Tak została zoptymalizowana sieć.

 

@byczyn_86 mam brak uprawnień do zamieszczonego przez Ciebie tematu.

 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 34, Ekspert
  • 1806
  • 4093
  • 120

Wolnie wysyłanie...

@Macrolo podobny temat

https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87-us%C5%82ug/S%C5%82aby-upload-wysoki-...

 

Proponuje zrobic zgloszenie do BOK https://www.orange.pl/view/kontakt 

Mozesz tez sprobowac innych ustawien anteny. 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 8129
  • 12785
  • 233

Wolnie wysyłanie...

@Macrolo uważam, że Orange zmodernizowało sieć, bo więcej jest osób pobierających dane, niż wysyłających. Tą tendencję zauważyłem mniej więcej kwiecień, maj tego roku. U mnie też dawnload jest wysoki, 40-100 Mbit/s, natomiast upload Wacha się na poziomie 0,5 - 7 Mbit/s nawet jak łapię agregację pasma. Pomiary zależą od pory dnia i obciążenia nadajnika.

Obecnie tak to wygląda:

Router mobilny:

Screenshot_2020-09-15-04-54-47-216_pl.speedtest.android.jpg

Router stacjonarny bez agregacji pasma:

Screenshot_2020-09-15-04-52-55-955_pl.speedtest.android.jpg

Smartfon z agregacją pasma:

Screenshot_2020-09-15-04-51-12-919_pl.speedtest.android.jpg

 

Składanie reklamacji raczej nic nie pomoże. Tak została zoptymalizowana sieć.

 

@byczyn_86 mam brak uprawnień do zamieszczonego przez Ciebie tematu.

 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 94
  • 107
  • 1

Wolnie wysyłanie...

Mimo, że i tak nie jest to rozwiązanie mojego problemu to oznaczam twoją wypowiedź jako rozwiązanie bo szczegółowo wyjaśniłeś wszystko i sam się z tym zmagasz.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 8129
  • 12785
  • 233

Wolnie wysyłanie...

Orange monitoruje sieć i na pewno dobiera optymalne parametry, tak, aby uzyskać jak najlepsze warunki dla klientów, nie oznacza to, że dla wszystkich. Osobiście też mi zależy, aby na wysyłaniu była większa prędkość kosztem zmniejszenia pobierania. Nie musi być 120 Mbit/s na pobieranie i 1,2 Mbit/s na wysyłanie. Spokojnie by wystarczyło na poziomie około 70 Mbit/s pobieranie i 20-30 Mbit/s na wysyłanie. Taka sytuacja była by bardziej zadowalająca. Tylko, że większość użytkowników zwraca uwagę na maksymalną prędkość wysłania. 

Wszystkim i tak się nie dogodzi, natomiast częstotliwości są ograniczone.