- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!
Witam. Dnia 10.12.2019r podpisałam umowę w salonie Orange w Gdańsku przy ulicy aleja Grunwaldzka 141(Galeria Bałtycka) umowa na pakiet Orange love standard za 109.99zl miesięcznie. Dziś zobaczyłam fakturę na kwotę ponad 166zl ponieważ ktoś w salonie dnia 30.12.2019r włączył mi dwa pakiety telewizyjne bez mojej wiedzy i zgody( podejrzewam, że pracownik użył moich danych osobowych w celu wzbogacenia się prowizja bez mojej wiedzy) jutro sprawę zgłaszam na policję. Chciałam polubownie wyjaśnić zaistniała sytuacje jednak po złożeniu reklamacji widzę na moim koncie Orange , że został odrzucona. Pracownicy salonu Orange w którym to się wydarzyło odebrali raz telefon ode mnie, mieli sprawdzić jak to się mogło stać i kontakt się urwał. Nie oddzwoniono do mnie jak obiecano i przez cały dzień nikt nie raczył już odebrać telefonu. To jest jakaś kpina, nie czuje się bezpiecznie, że ta firma jest w posiadaniu moich danych które zostały bez mojej wiedzy użyte do przestępstwa. Art.286par.1kk domniemanie o wykorzystaniu danych osobowych w celu wzbogacenia się(prowizja za włączenie usług) Art.190a par.2kk przywłaszczenie tożsamości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!
W tej sytuacji nie można panikować.Weź umowę i przeczytaj strona po stronie jaki masz pakiet oraz czy masz jakieś dodatkowe pakiety tematyczne.Jeżli nie,to oznacza iż błąd jest po stronie Orange,jeśli nie prosiłaś o modyfikacje usługi a pakiet został włączony w salonie a Ciebie tego dnia w salonie nie było to zgłoś to do Orange jeszcze raz.Jeżeli ponownie spotkasz się z odmową złóż podanie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej,w piśmie do Orange możesz napisać że w przeciwnym razie zgłosisz do UKE powinno to po skutkować.
Niestety często takie sprawy kończą się porażka,ponieważ rozmowy w salonie nie są nagrywane.
Dodam jeszcze że na forum nie otrzymasz bardziej szczegółowych informacji,ponieważ nikt nie ma tutaj wglądu na twoje konto abonenckie.
Mam nadzieję,że wyczerpałem temat 🙂👍.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!
@Karla87 sprawdź, czy po podpisaniu umowy nie dostałeś promocyjnie pakietów bezpłatnych na pewien okres czasu (najczęściej na miesiąc lub dwa miesiące). Mogło się tak wydarzyć i takie pakiety przed upływem okresu promocyjnego należało je wyłączyć. Wtedy nie byłą by naliczona dodatkowa opłata.
Obecnie należało by się skontaktować na infolinii: 510 100 100 lub napisać na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
w celu wyjaśnienia, czy faktycznie masz dodatkowe pakiety. Jeżeli tak, to podczas rozmowy można je wyłączyć i z następnym okresem rozliczeniowym opłaty nie będą naliczane.
Sprawdź również w umowie, jakie masz zapisy co do dodatkowych pakietów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!
W umowie mam jeden pakiet przez 12 miesięcy za free (umowa podpisana 10.12.2019 więc jeszcze czas się nie skończył) pakiet o wartości 9,90zl. Ja nie mam zamiaru płacić tej faktury, bo nie ja włączyłam dotykowe usługi. Tylko ktoś się za mnie podszył w salonie. Dziś idę na policję zgłosić sprawę i mam nadzieję, że policja i rzecznik praw konsumenta będzie bardziej przyjazny i pomocny. Orange jedyne co to odrzuca reklamacje i ma gdzieś moja sytuację. Żadnej pomocy od nich! Moje dane numer dowodu/PESEL są dalej w tym salonie nieuczciwym! Mam nadzieję, że nie zdążyli kredytu na mnie wziąć. To jest na prawdę jedna wielka kpina
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!
A tak z ciekawości - jakie pakiety ci włączyli?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!
Ale pamiętam, że na pakiet Start+ to miałem umowę, którą niechcący podpisałem razem z podpisywaniem Love.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!
W umowie mam tylko jeden dodatkowy pakiet Nc+ pakiet start za 9,90zl miesięcznie, jednak przy podpisywaniu umowy dostałam go za darmo na 12 miesięcy. Jednak i tak mi jest doliczany do faktury! Włączyli mi bez mojej wiedzy i zgody 30grudnia 2019 roku ( 20dni po podpisaniu umowy) pakiet HBO i pakiet komfortowy. Na czacie się dowiedziałam, że nie da się od tak włączyć pakietów bez moje zgody i wiedzy i w systemie jest, że byłam tam osobiście z dowodem i sama sobie te pakiety aktywowałam. Nie byłam tam tego dnia ! To jest oszustwo. Ktoś sobie robi co chce w tym salonie w którym podpisałam tą nieszczęsna umowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!
Poczekaj za oficjalną odpowiedzią od Orange i udaj się do rzecznika praw konsumenta. Policja tam Cię odeśle lub spławi, że za niska szkoda itd. A przede wszystkim zleć wyłączenie pakietów, aby nie naliczały się na kolejnych fakturach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!
Niechacy podpisales? 😄 Ja się pytałam 10 razy czy na pewno podpisuje odpowiednią umowę czy nie ma żadnych haczyków. Była zapewnione, że nie i tylko ten lakier nc+ dostaje na 12 miesięcy gratis i po tym czasie sam się anuluje jeśli nie będę chciała za niego płacić. Jednak to wszystko ściema, place za niego plus 50zl za pakiet HBO i pakiet komfort ktorego nigdy nie chciałam. Dla mnie to jest po prostu kpina, nabijanie ludzi w butelkę. Czy ta firma nie może być normalna? Dlaczego na siłę coś wciskaja, ludziom, klamia i oszukują. Najgorsze jest to, że te pakiety zostały aktywowane w tym salonie samowolnie, użyty został numer mojego dowodu osobistego który mają w systemie by dać autoryzację na włączenie tych pakietów. Nie dostałam żadnego maila, ani informacji że coś takiego miało miejsce. Nagle tylko faktura z kosmosu.
- « Poprzedni
- Następny »