- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN nie dziala
Włączyłem opcje VPN w aplikacji Mój Orange i zmienilem ustawienia APN według poradnika. Niestety dalej nie mogę połączyć sie z serwerami w grach od Ubisoft.... Kiedys juz miałem ten problem więc włączyłem sobie usluge vpn i wszystko działo. Niestety wyłączyłem ta usługę i po ponownym włączeniu jej juz niestety ona nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN nie dziala
Po zmianie ustawień w telefonie czy modemie wypada wyłączyć i włączyć urządzenie, by ustawienia się odświeżyły, banalna niby sprawa a czasem pomijana, jeśli ustawienia są poprawnie wpisane, może kontakt z BOK poprzez czat czy telefon, by upewnić się że na 100% usługa vpn działa,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN nie dziala
@Anonimnapisał(-a)Po zmianie ustawień w telefonie czy modemie wypada wyłączyć i włączyć urządzenie, by ustawienia się odświeżyły, banalna niby sprawa a czasem pomijana, jeśli ustawienia są poprawnie wpisane, może kontakt z BOK poprzez czat czy telefon, by upewnić się że na 100% usługa vpn działa,
Niestey restart urządzenia nie pomógł. Skontaktowalem sie z BOK przez czat i pani kazala mi szukać pomocy na forum lub przez telefon 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN nie dziala
Ustawienia masz takie:
Wejdź w ustawienia i wybierz Więcej
Przejdź do Punktów dostępu
Wybierz Nowa nazwa APN
Jako NAZWA ustaw VPN
W polu APN wpisz vpn
W polu Typ uwierzytelniania wybierz PAP lub CHAP
W polu Typ APN wpisz default
W polu Protokół APN wybierz IPv4 nie sprawdzałem bo nie mam vpn ale może zmień na IPv6
Wejdź w Menu, klikając 3 kropki, a następnie Zapisz
Na liście APN postaw kropkę przy profilu vpn
Po zapisaniu profilu wyłącz i włącz telefon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN nie dziala
Wejdź w: Ustawienia>Sieci>Więcej>VPN - może jeszcze tu trzeba coś poustawiać.
Ela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN nie dziala
@Anonimnapisał(-a)Ustawienia masz takie:
Wejdź w ustawienia i wybierz Więcej
Przejdź do Punktów dostępu
Wybierz Nowa nazwa APN
Jako NAZWA ustaw VPN
W polu APN wpisz vpn
W polu Typ uwierzytelniania wybierz PAP lub CHAP
W polu Typ APN wpisz default
W polu Protokół APN wybierz IPv4 nie sprawdzałem bo nie mam vpn ale może zmień na IPv6
Wejdź w Menu, klikając 3 kropki, a następnie Zapisz
Na liście APN postaw kropkę przy profilu vpnPo zapisaniu profilu wyłącz i włącz telefon.
Wszystko mam tak ustawione ale to i tak na nic. Przy zmienieniu na IPv6 internetu nie ma wcale. Nie wiem co może być tego przyczyną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN nie dziala
@Vex to pozostań przy IPv4, widać po VPN ten IPv6 nie działa wcale (dziwne trochę).
Zgłoszenie na czat zrób, skoro ustawienia masz jak ze strony Orange, to coś u nich nie tak.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »