Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Uwaga Orange smart care - nie przestrzega regulaminu


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Uwaga Orange smart care - nie przestrzega regulaminu

Uwaga ostrzegam przed usługą. Każdego z nas obowiązują regulaminy z mały wyjątkiem nie firmę u której wykupujemy usługę.
W dniu 30.04 zgłosiłem uszkodzenie telefonu w ramach ww usługi. Uszkodzenie proste jak cep pęknięty wyświetlacz reszta idealna. Oczywiście kurier odebrał telefon i dostarczył go do serwisu w dniu 01.04. Zgodnie z regulaminem firma ma 2 dni robocze na poinformowanie klienta jeżeli kwota naprawy przekroczy wartość przyznanego limitu. Przypomnę że wycenę kosztów można wykonać przez telefon koszt wymiany wyświetlacza. Każda firma przez telefon wycenia koszt takiej usługi oprócz współpracowników Orange.No chyba że serwisant podczas naprawy coś uszkodzi to wtedy chce ukryć swoje błędy na koszt klienta (czy tak tu było nie wiem) Zadowolony obserwowałem przebieg naprawy i zmieniające się statusy, aż do dnia 07.04 (czyli po 4 dniach roboczych a nie jak w regulaminie 2). W tym terminie dostałem telefon iż koszty naprawy są wyższe i muszę dopłacić. Na moje pytanie a co z regulaminem przecież 2 dni są na poinformowanie mnie o tym było chcesz naprawy to płać jak nie to odsyłamy telefon.Telefon na firmę więc zależy na czasie więc zapłaciłem informując że będę dochodził o zwrot kosztów bo są pobrane niezgodnie z regulaminem.

Normalnie gratuluje postawy. Na zgłoszenie reklamacji i żądanie zwrotów kosztów naprawy niezgodnej z regulaminem odpowiedź jest:
"tak naprawa/obsługa nie było to zgodne ale w regulaminie nie mamy zapisu o zwrotach kosztów naprawy lub innych kar na niezachowanie regulaminu. Na łaskę ze strony serwisu dostałem propozycję otrzymania powerbaka takiego z marketu za 10 zł. śmiech na sali i żenada.
Jednym słowem regulamin regulaminem ale sprawiedliwość po naszej stronie. Sprawę zgłaszam dalej jako działanie niezgodne z regulaminem i czekam na interwencję odpowiednich instytucji.

3 ODPOW. 3

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18407
  • 52633
  • 708

Uwaga Orange smart care - nie przestrzega regulaminu

@Benny777 nie ma sensu umieszczać dwóch takich samych postów na NO. Wystarczy jeden, np:

https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Uwaga-Orange-smart-care-nie-przestrzega-regulaminu/m-p/...


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2019
  • 5436
  • 183

Uwaga Orange smart care - nie przestrzega regulaminu

Niestety, w obecnej chwili wszędzie są opóźnienia, kolejki itd. Trzeba być bardziej wyrozumiałym i przyzwyczajać się, że tak będzie dłużej. Ja akurat jestem zadowolony z usługi. Dwukrotnie korzystałem i bez problemowo, ale było to w czasach "normalnych".

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Uwaga Orange smart care - nie przestrzega regulaminu

Ale zgodnie z regulaminem na który się powołują nie ma tam wzmianki o "trudnych czasach". Dwa 2 robocze to i tak długi czas na wycenę.  Uważam że w 2 stronę skoro są takie trudne czasy to mniej ludzi uszkadza telefony czyli mają mniej zgłoszeń. 

 

Dodatkowo mała uwaga jak nawet w tych trudnych czasach nie opłacie zgodnie z regulaminem abonamentu w terminie to przyznane rabaty są znoszone.