- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Posiadam 5 abonamentów plus neostrada a dzisiaj wszedłem sobie na konto i widze że mam utracone rabaty z e-faktory na 4 abonamentów. Płacone terminowo po wydłużeniu czasu płatności. Wydłużenie terminu płatności zawsze przed pierwotnym terminem płatności i tak już kilka lat, nigdy z tego powodu nie utraciłem rabatu z e-faktury. Więc skąd ta strata rabatu teraz i tylko na 4 abonamentach?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzięki za wypowiedzi, sprawa jako tako się wyjaśniła. Szkoda że tworzą tak twarde reguły z terminem płatności a jeżeli już tak robią to mogliby umożliwić użytkownikom zmianę cyklu rozliczenia aby nie trzeba było korzystać z wydłużenia czasu płatności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu za e-fakturę
@roolWyjaśnisz tylko na http://www.orange.pl/view/kontakt lub na infolinii tylko płatnej. Przygotuj faktury i ewentualnie potwierdzenia wpłat do dyskusji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu za e-fakturę
Dzwoniłem, sęk w tym że konsultant zaczął mówić coś dziwnego a wręcz wymijającego, kiedy stwierdziłem oczywiste że wszystkie faktury są terminowo płacone przy użyciu wydłużenia płatności i nigdy nie utraciłem rabatu to zaproponował że napisze zgłoszenie. Zrobił tak, niby bo nie dostałem potwierdzenia zgłoszenia chociaż poprosiłem go o to. Co faktur, wszystko jest w moim koncie w systemie - płacone faktury terminowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu za e-fakturę
@roolA jak to wygląda na Mój Orange? Zawsze dla spokoju wewnętrznego przed Świętami możesz odwiedzić BOK...Co prawda wymaga to czasu i siły do czekania w kolejce, ale tam już konsultant nie udzieli odpowiedzi wymijającej...Zawsze możesz złożyć reklamację, aby mieć potwierdzenie Twojej czujności. W księgowości zdarzają się czasem buble, tylko szkoda, że klient to musi udowadniać i zawsze to on traci jak info o nierzetelności idzie w świat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu za e-fakturę
Sprawdzenie terminowej płatności w zakresie rabatu za e-fakturę następuje 4 dni po terminie płatności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu za e-fakturę
Właśnie, to jest faktura jedna za wszystkie usługi mobilne i stacjonarne. Jeżeli zmieniono tę zasadę że wydłużenia terminu dla takiej faktury nie tracono rabatu, to miałoby to sens że mam wpis o utraceniu rabatów, nie rozumiem tylko dlaczego dla czterech abonamentów a dla jednego abonamentu mobilnego i neostrady już nie. Jeżeli faktycznie nastąpiła taka zmiana to będę musiał pomarudzić aby zmieniono mi date wystawiania faktury. Chociaż kiedyś tak chciałem to za każdym razem miałem odmowne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu za e-fakturę
@rool zmiana cyklu rozliczeniowego będzie trudna. Od jakiegoś czasu nastąpiły zmiany. Zmieniono ilość cykli rozliczeniowych, więcej info:
https://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?faq=3648750&cat=3648588&cat2=3648675
Skoro do tego czadu były utrzymywane zniżki, to mogło być jakieś niedopatrzenie. Ktoś zadecydował, ża za długo taka sytuacja trwała i zniżki zostały anulowane. Wyjaśnienie na infolinii lub czacie i trzeba poprosić o zmianę cyklu rozliczeniowego, ale taka zmiana będzie trudna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu za e-fakturę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu za e-fakturę
Czyli zostaje terminowe opłacanie bez żadnych przedłużeń, aby zniżki utrzymać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzięki za wypowiedzi, sprawa jako tako się wyjaśniła. Szkoda że tworzą tak twarde reguły z terminem płatności a jeżeli już tak robią to mogliby umożliwić użytkownikom zmianę cyklu rozliczenia aby nie trzeba było korzystać z wydłużenia czasu płatności.