Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Utrata rabatu za e-fakturę

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 1

Utrata rabatu za e-fakturę

Posiadam 5 abonamentów plus neostrada a dzisiaj wszedłem sobie na konto i widze że mam utracone rabaty z e-faktory na 4 abonamentów. Płacone terminowo po wydłużeniu czasu płatności. Wydłużenie terminu płatności zawsze przed pierwotnym terminem płatności i tak już kilka lat, nigdy z tego powodu nie utraciłem rabatu z e-faktury. Więc skąd ta strata rabatu teraz i tylko na 4 abonamentach?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 1

Utrata rabatu za e-fakturę

Dzięki za wypowiedzi, sprawa jako tako się wyjaśniła. Szkoda że tworzą tak twarde reguły z terminem płatności a jeżeli już tak robią to mogliby umożliwić użytkownikom zmianę cyklu rozliczenia aby nie trzeba było korzystać z wydłużenia czasu płatności.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

Utrata rabatu za e-fakturę

@roolWyjaśnisz tylko na http://www.orange.pl/view/kontakt lub na infolinii tylko płatnej. Przygotuj faktury i ewentualnie potwierdzenia wpłat do dyskusji


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 1

Utrata rabatu za e-fakturę

Dzwoniłem, sęk w tym że konsultant zaczął mówić coś dziwnego a wręcz wymijającego, kiedy stwierdziłem oczywiste że wszystkie faktury są terminowo płacone przy użyciu wydłużenia płatności i nigdy nie utraciłem rabatu to zaproponował że napisze zgłoszenie. Zrobił tak, niby bo nie dostałem potwierdzenia zgłoszenia chociaż poprosiłem go o to. Co faktur, wszystko jest w moim koncie w systemie - płacone faktury terminowo.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

Utrata rabatu za e-fakturę

@roolA jak to wygląda na Mój Orange? Zawsze dla spokoju wewnętrznego przed Świętami możesz odwiedzić BOK...Co prawda wymaga to czasu i siły do czekania w kolejce, ale tam już konsultant nie udzieli odpowiedzi wymijającej...Zawsze możesz złożyć reklamację, aby mieć potwierdzenie Twojej czujności. W księgowości zdarzają się czasem buble, tylko szkoda, że klient to musi udowadniać i zawsze to on traci jak info o nierzetelności idzie w świat


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2008
  • 5384
  • 181

Utrata rabatu za e-fakturę

Prolongata powoduje utratę rabatów za e-fakturę. Konieczne jest terminowa płatność z oryginalną datą terminu. Jeśli tak wcześniej nie było to albo była faktura tzw konwergentna, czyli jedna za usługi mobilne i stacjonarne i tu nie było tej zasady (co też zmieniono), albo był to błąd systemu. Od listopada tego roku poprawiono to. Natomiast cennik usług mówi o konieczności terminowej płatności, aby rabat pozostał.
Sprawdzenie terminowej płatności w zakresie rabatu za e-fakturę następuje 4 dni po terminie płatności.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 1

Utrata rabatu za e-fakturę

Właśnie, to jest faktura jedna za wszystkie usługi mobilne i stacjonarne. Jeżeli zmieniono tę zasadę że wydłużenia terminu dla takiej faktury nie tracono rabatu, to miałoby to sens że mam wpis o utraceniu rabatów, nie rozumiem tylko dlaczego dla czterech abonamentów a dla jednego abonamentu mobilnego i neostrady już nie. Jeżeli faktycznie nastąpiła taka zmiana to będę musiał pomarudzić aby zmieniono mi date wystawiania faktury. Chociaż kiedyś tak chciałem to za każdym razem miałem odmowne.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Utrata rabatu za e-fakturę

@rool zmiana cyklu rozliczeniowego będzie trudna. Od jakiegoś czasu nastąpiły zmiany. Zmieniono ilość cykli rozliczeniowych, więcej info:

https://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?faq=3648750&cat=3648588&cat2=3648675

 

Skoro do tego czadu były utrzymywane zniżki, to mogło być jakieś niedopatrzenie. Ktoś zadecydował, ża za długo taka sytuacja trwała i zniżki zostały anulowane. Wyjaśnienie na infolinii lub czacie i trzeba poprosić o zmianę cyklu rozliczeniowego, ale taka zmiana będzie trudna.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2008
  • 5384
  • 181

Utrata rabatu za e-fakturę

Jeżeli są usługi stacjonarne i mobilne to nie ma możliwości zmiany cyklu bilingowego.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Utrata rabatu za e-fakturę

Czyli zostaje terminowe opłacanie bez żadnych przedłużeń, aby zniżki utrzymać.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 1

Utrata rabatu za e-fakturę

Dzięki za wypowiedzi, sprawa jako tako się wyjaśniła. Szkoda że tworzą tak twarde reguły z terminem płatności a jeżeli już tak robią to mogliby umożliwić użytkownikom zmianę cyklu rozliczenia aby nie trzeba było korzystać z wydłużenia czasu płatności.