- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
któregoś dnia natknąłem się na stronę Telekomunikacji Polskiej w Łodzi- o dziwo nadal aktywną w domenie tpsa.pl. Znalazłem tam opis usług dostępnych na centrali EWSD- tej samej, do której moi rodzice mają podłączony telefon. Lista usług wymieniona na stronie to:
- Wybieranie za pomocą numerów skróconych,
- "Gorąca linia,
- "Gorąca linia natychmiastowa,
- Ograniczenia ruchu wychodzącego,
- Usługa "proszę nie przeszkadzać,
- Informacje o połączeniu oczekującym,
- Transfer w przypadku wywołania do abonenta zajętego,
- Natychmiastowe przeniesienie wywołania pod inny numer,
- Konferencja trójstronna,
- Wykierowanie na jedną z czterech zapowiedzi słownych,
- Przeniesienie wywołania pod inny numer po 20 sek,
- Budzenie automatyczne.
Budzenie automatyczne, przekierowania, konferencja, prezentacja numeru i ACR działają na mojej linii bez problemu. Jednak gdy wybieram kod *26#, aby włączyć usługę Nie przeszkadzać, dostaję sygnał zajętości. Dziwi mnie to, bo usługa jest normalnie dostępna dla abonentów VoIP. Tak samo dzieje się z wybieraniem skróconym i przy przekierowaniu na zapowiedzi słowne. Czy te usługi są nadal aktywne? A może są jeszcze inne, które nie zostały opisane.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@grzes711 to już dość archaiczne usługi i prócz tych, które znalazłeś na tej dość specyficznej centrali może ich nie być więcej...
Wątpię, aby ktoś teraz znał te kody, tym bardziej, że nie ma już lokalnej obsługi central
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi na POTS
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi na POTS
Wracając do tematu. Zadzwoniłem na infolinię 19393, poczekałem kilkanaście minut na połączenie i dowiedziałem że tyle że Pan w swojej „karierze” nie spotkał się z „Nie przeszkadzać” i spytał jak sobie to wyobrażam. Wytłumaczyłem o co dokładnie mi chodzi, jednak nie uzyskałem żadnego efektu.
Zadzwoniłem też do mojego ulubionego salonu. Pani wiedziała o co chodziło odrazu, ale nie mogła znaleźć w systemie tej usługi.
Czy bezpośredni kontakt z obsługą centrali może pomóc? Mam numer ze starych czasów i nadal jest aktywny. Czy może próbować dalej na infolinii?
Nie wierzę że ta usługa nie istnieje, tym bardziej że w VoIP działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@grzes711 to już dość archaiczne usługi i prócz tych, które znalazłeś na tej dość specyficznej centrali może ich nie być więcej...
Wątpię, aby ktoś teraz znał te kody, tym bardziej, że nie ma już lokalnej obsługi central
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi na POTS
Według mojej wiedzy nie była usługa wyłączana. A na mój Orange nie masz opcji sterowania usługami dodatkowymi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi na POTS
Mam możliwość sterowania usługami które już są aktywne tj prezentacja numeru i blokada połączeń anonimowych. Zadzwonię jeszcze raz na infolinie i podam pełna nazwę „Proszę nie przeszkadzać”, nie wpadłem na to wcześniej zakładając ze konsultacji będą wiedzieli o co chodzi.