Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Umowa została zmieniona bez mojej zgody na wyższy pakiet. Dostałem info o wycieku danych.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 10
  • 0

Umowa została zmieniona bez mojej zgody na wyższy pakiet. Dostałem info o wycieku danych.

A jednak doszło.

Widzisz nawet datę podpisania umowy, prawda ? Wiesz co jest najlepsze ? Taka umowa nie istnieje. Sprawdzili mi konsultanci na czacie oraz Pani w salonie.


Screenshot_2024-07-12-15-45-39-599_pl.orange.mojeorange-edit.jpg

Screenshot_2024-07-12-15-45-08-923_pl.orange.mojeorange.jpg

________________________

*Edytowałem zdjęcie - moderator Wojciech.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5813
  • 23653
  • 198

Umowa została zmieniona bez mojej zgody na wyższy pakiet. Dostałem info o wycieku danych.


@Animkingnapisał(-a)

Zlecenie na powiększenie pakietu love ( z standard na extra) zostało anulowane. Mimo tego, płacę za nią.


Anulowane piszesz. No dobrze, to piszesz na podstawie historii zamówień? Tam w tej historii to mogą być różne dziwne śmieci, to na pewno nie jest miejsce do weryfikacji czy doszło do aktywacji usługi czy nie.

Ja pytam nie czy w historii zamówień jest to zamówienie, tylko czy masz aktywną tą usługę.

I co właściwie reklamowałeś? Z jakim efektem?

Jeśli nie masz aktywnej usługi za którą płacisz, to reklamacja wysokości faktury powinna być rozpatrzona pozytywnie, bo niby na jakiej podstawie miałbyś być obciążany za usługę która nie jest dostarczana. Jeśli tak właśnie wygląda sytuacja, to w zasadzie istotą Twojego pytania jest jak mogło dojść do nieskutecznej próby włącznia usługi na Twoje konto? Na takie pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć, bo nie mam do Twoich danych wglądu, to oczywiste.

Natomiast jeśli sytuacja wygląda inaczej, to proszę napisz to jednoznacznie. Powtarzam: interesuje mnie odpowiedź na jedno pytanie:

Czy na pewno nie masz włączonej tej usługi? Skoro chodziło o podniesienie pakietu TV, to przecież najprościej sprawdzić to włączając kanał TV który jest tylko w tym wyższym pakiecie. Nie musisz logować się do żadnych portali. Masz te dodatkowe kanały czy nie masz?

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2071
  • 5731
  • 192

Umowa została zmieniona bez mojej zgody na wyższy pakiet. Dostałem info o wycieku danych.


@Animkingnapisał(-a)

A jednak doszło.

Widzisz nawet datę podpisania umowy, prawda ? Wiesz co jest najlepsze ? Taka umowa nie istnieje. Sprawdzili mi konsultanci na czacie oraz Pani w salonie.


 

No właśnie nie istnieje, nawet nr konta bilingowego ma 0/ Więc nie to zamówienie to spowodowało.

Przejrzyj rachunki wstecz, od kiedy masz naliczane za love ekstra. i w tym okresie szukaj zamówienia.

 

I o ile wzrosły Ci te rachunki