Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Umowa przez telefon problem


Poziom 37, Guru **
  • 10188
  • 17196
  • 341

Umowa przez telefon problem

@Konradxd może być tak, że reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, ale ze względu na brak w magazynie zamawianego routera nie będzie można ponownie go zamówić. Jak mocno zależy na umowie z routerem, to obecną proponuję rozwiązać i podpisać ponownie za kilka dni, ale pewnie już z innym routerem, bo poprzedniego nie będzie.

Warto też sprawdzić, jakie są ceny rynkowe, bo może nie będzie się opłacało rozwiązywać umowy i podpisywać na nowo z podobną ceną routera, jaka jest w wolnej sprzedaży.

Prawidłowo powinny być w umowie dodatkowe raty za router. Już dawno nie spotkałem się z umową, gdzie urządzenie jest w cenie abonamentu. Raczej nie liczę na otrzymanie sprzętu po uwzględnieniu reklamacji, tym bardziej, że nie ma go w umowie.

Ciekawe, jak sprawa się wyjaśni.


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 7
  • 11
  • 0

Umowa przez telefon problem

@ketrasaArtur Mam nadzieje ze szybko odpowiedzą bo w czasach zdalnej pracy być bez neta to słabo. A z tel obsługiwać niektóre rzeczy to katorga. 


Poziom 37, Guru **
  • 10188
  • 17196
  • 341

Umowa przez telefon problem

@Konradxd życzę, aby jak najszybciej sprawa została wyjaśniona i czekam na info👍😄


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 7
  • 11
  • 0

Umowa przez telefon problem

@ketrasaArtur Oczywiscie, ze dam znać. Szkoda ze płacimy za błędy innych a nie „inni” za swoje