- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
@Konradxd może być tak, że reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, ale ze względu na brak w magazynie zamawianego routera nie będzie można ponownie go zamówić. Jak mocno zależy na umowie z routerem, to obecną proponuję rozwiązać i podpisać ponownie za kilka dni, ale pewnie już z innym routerem, bo poprzedniego nie będzie.
Warto też sprawdzić, jakie są ceny rynkowe, bo może nie będzie się opłacało rozwiązywać umowy i podpisywać na nowo z podobną ceną routera, jaka jest w wolnej sprzedaży.
Prawidłowo powinny być w umowie dodatkowe raty za router. Już dawno nie spotkałem się z umową, gdzie urządzenie jest w cenie abonamentu. Raczej nie liczę na otrzymanie sprzętu po uwzględnieniu reklamacji, tym bardziej, że nie ma go w umowie.
Ciekawe, jak sprawa się wyjaśni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
@ketrasaArtur Mam nadzieje ze szybko odpowiedzą bo w czasach zdalnej pracy być bez neta to słabo. A z tel obsługiwać niektóre rzeczy to katorga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
@Konradxd życzę, aby jak najszybciej sprawa została wyjaśniona i czekam na info👍😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
@ketrasaArtur Oczywiscie, ze dam znać. Szkoda ze płacimy za błędy innych a nie „inni” za swoje
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »