- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chcę wyrazić swoje rozczarowanie tym w jaki sposób zrealizowano moje zamówienie. Zamówiłam telefon niebieski-rozmowa z doradcą Orange-pani potwierdziła że jest dostępny. Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia zauważyłam, że jest tam oznaczony czarny. Zadzwoniłam więc raz jeszcze do BOK i pan potwierdził, że koleżanka musiała się pomylić i że już zmienia kolor na zamówieniu oraz przekazuje to do działu realizacji zamówień. Po dwóch dniach kurier dostarczył mi telefon i co widzę... czarny. Dzwonię znów do BOK. Pani na która trafiłam była mało przyjemna, przerywała mi dość niegrzecznie i próbowała udowodnić, że to moja wina. Tłumaczyła mi, że nic już nie można zrobić, pomijam że nie było żadnego przepraszam. Zgłosiła moje uwagi do działu reklamacji - odpowiedź: "Przykro mi, jeżeli wysłaliśmy do Pani sprzęt w kolorze innym niż ustalony ze sprzedawcą ale nie ma możliwości jego wymiany.... Proponują mi odstąpienie od umowy i po jego uznaniu, złożenie nowego zamówienia. Czyli w praktyce ok 1 msc oczekiwania na telefon potrzebny od zaraz (pracuję zdalnie). Mój długi wywód pragnę zakończyć stwierdzeniem, że czuję się potraktowana jak niepotrzebny klient, jeden z wielu. Niech sobie kobieta wydzwania, niech się wygada a my i tak wmówimy jej że mogła uważniej zamawiać.Uwierzcie, że tak naprawdę nie mam zajawki na niebieskie telefony, chodzi mi wyłącznie o formę realizacji zamówienia i ewidentny brak kompetencji ludzi przyjmujących zamówienie. Szkoda, że tak Orange traktuje wieloletnich, lojalnych (przedłużenie umowy) klientów.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@baszcz20 w takich przypadkach warto poprosić o połączenie z innym konsultantem, bo szkoda naszych nerwów (naszych, jako klientów). Trzeba podczas rozmowy wyczuć, z jakim konsultantem spotkaliśmy się na infolinii i odpowiednio działać. Różnica między jakością obsługi przez różnych konsultantów jest kolosalna. Podejrzewam, że jak byś trafiła na konsultanta bardziej chętnego do pomocy, to cała sprawa potoczyła by się bardziej przyjemnie i miło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon niezgodny z zamówieniem
@baszcz20 przykro czytać takie zaistniałe sytuacje, ale zdarzają się i zależy na jakiego konsultanta się trafi.
Proponuję nie odstępować od umowy, tylko już pogodzić się z kolorem telefonu i korzystać. Można jeszcze zgłosić reklamacje z prośbą o odsłuchaniem rozmowy i wynegocjować jakiś dodatkowy bonus, typu dodatkowe GB.
Jeżeli skorzysta się z odstąpienia, to nie tylko miesiąc stracony, ale tego modelu można już w kolejnym zamówieniu nie otrzymać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon niezgodny z zamówieniem
@ketrasaArturDzięki za zainteresowanie tematem. Otóż poprosiłam o to aby w ramach zadośćuczynienia przesłali mi np. szybkę ochronną i etui w kolorze niebieskim bo ze wzg. na to, że telefon (nie ważny już w jakim kolorze) jest mi bardzo potrzebny na dziś. Odpowiedź zacytowałam w poście. Mówiłam również mojej ostatniej rozmówczyni z BOK, że mogą sobie odsłuchać poprzednie rozmowy na potwierdzenie ich pomyłki. Pani dość niemiło odpowiedziała że jest to możliwe dopiero po miesiącu???? Telefon zostawiłam bo było tuż przed Świętami i nie chciałam sobie zawracać głowy z chodzeniem na pocztę, zwłaszcza teraz. Pozostał jednak duży niesmak i wielkie rozczarowanie nieudolnością obsługi.Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@baszcz20 w takich przypadkach warto poprosić o połączenie z innym konsultantem, bo szkoda naszych nerwów (naszych, jako klientów). Trzeba podczas rozmowy wyczuć, z jakim konsultantem spotkaliśmy się na infolinii i odpowiednio działać. Różnica między jakością obsługi przez różnych konsultantów jest kolosalna. Podejrzewam, że jak byś trafiła na konsultanta bardziej chętnego do pomocy, to cała sprawa potoczyła by się bardziej przyjemnie i miło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon niezgodny z zamówieniem
@ketrasaArturByć może, szkoda tylko że za te mało profesjonalne połączenia zapłacę ok.12 zł😡. ŻENADA😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon niezgodny z zamówieniem
mniejsza o okoliczności, ale ja pod koniec roku miałem rozmowę telefoniczną z Orange odnośnie zamówienia wybranego telefonu. Czy ma Pan jeszcze jakieś pytania? - "Chciałem tylko powiedzieć, że nie wybrałem koloru. Niech będzie czarny." Przychodzi kurier i przynosi potem NIEBIESKI (Mi 9T) haha. Po takich przebojach wcześniej kolor inny wysłali 🙂 Potem w ankiecie przez telefon dałem za wszystko ocenę 5, ale za zgodność zamówienia 1, ale nikt się tym nie przejął 🙂 Założyłem i tak etui, a miałem po dziurki w nosie użerać się ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon niezgodny z zamówieniem
Co do połączenia z infolinią: 510 100 100, proponuję następujące rozwiązania:
Zakupienie startera Orange za 5 PLN, ważny 30 dni od aktywacji. Wykonanie połączenia z takiego startera w ofercie na kartę wynosi 1.5 PLN za połączenie, niezależnie od czasu trwania. Wystarczy więc na trzy kontakty z infolinią.
Kolejna propozycja, to kontakt z numeru od konkurencji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon niezgodny z zamówieniem
@kovalskyMiło, że podajesz podobny problem. Okazuje się że takie praktyki to w Orange norma. Szkoda i jeszcze raz ŻENADA. Pozdrawiam😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon niezgodny z zamówieniem
Jak by poszukać, to można jeszcze namierzyć kilka przykładów niewłaściwej obsługi przez konsultantów, również tu na NO.
Należy pamiętać też o tych konsultantach, którzy bardzo chętnie pomagają i nie jedną sprawę da się dzięki nim doprowadzić do satysfakcjonującego finału. Również chętnie pomagający pracownicy Orange udzielają się na NO.
Mi pomogli, za co bardzo serdecznie dziękuje 👏 👍 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon niezgodny z zamówieniem
@ketrasaArturoczywiście, masz rację. Mam nadzieję, że takie sytuacje jak moja to pojedyncze incydenty. A może to wpływ izolacji jakiej jesteśmy teraz poddani. Pozdrawiam Ciebie i moich przedświątecznych rozmówców z BOK😀