- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sms"Aby skorzytac z uslugi dostepu do http://sub.cuckooth.com/v2/ct/9017d7b ktorej koszt wynosi 6.51 pln co 7 dni wpisz PIN 792607 w aplikacji i postepuj zgodnie z instrukcja" potem kolejne "Otrzymujesz dostep do http://sub.cuckooth.com/v2/ct/9017d7b, koszt 6.51 pln co 7 dni. Rezygnacja: CUCKOOTH na 80711 (0zl).Twoje potwierdzenie warunkow zamowionej uslugi dostępu Zamow z Orange znajdziesz na www.orange.pl/plac-z-orange w sekcji Dokumenty. Pozdrawiamy" i doliczyli do rachunku 6,51zl. Czy ktoś tak miał? Czy wysyłał SMS o rezygnacji? Czy odzyskał pieniądze?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Radzę szybko zrezygnować.Musiałeś zgodzić się na usługę dlatego za pośrednictwem Orange twój zasób pieniędzy został uszczuplony.Raczej nie odzyskasz straconych pieniędzy.Problem z SMS Premium jest typowy.Skontaktuj się też z Orange za pośrednictwem infolinii (510-100-100) i zablokuj możliwość wysyłania SMS-ów,MMS-ów Premium.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Radzę szybko zrezygnować.Musiałeś zgodzić się na usługę dlatego za pośrednictwem Orange twój zasób pieniędzy został uszczuplony.Raczej nie odzyskasz straconych pieniędzy.Problem z SMS Premium jest typowy.Skontaktuj się też z Orange za pośrednictwem infolinii (510-100-100) i zablokuj możliwość wysyłania SMS-ów,MMS-ów Premium.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Teleaudio 80711
To stało się podczas instalacji aplikacji. Tylko, że mimo, że pinu nie wpisałem kolejne smsy przyszły i kasę doliczyli. Pytanie jeszcze czy ten SMS o rezygnacji na pewno jest bezpłatny, czy może ktoś znowu sobie coś doliczy do mojego rachunku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Teleaudio 80711
Ok, zrobione. Sms od 80711 "zostałeś wyrejestrowany z usługi cyklicznej" ...ciekawe czy to koniec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Teleaudio 80711
Do rachunku wskoczył SMS 0zl bezpłatny. Szkoda że wcześniejszą Kasa poszła w las. Zlodzieje.
Dla ostrzeżenia innych. Taka reklama na FB, przekierowanie na Google Play i pieniążki stracone...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Teleaudio 80711
Dalej są komentarze, że aplikacja sama wysyła sms premium.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Teleaudio 80711
Zgłosilam już aplikacje w sklepie play, a Tobie polecam też reklamację przez infolinię albo w poniedziałek na czacie tekstowym, z opisaniem sytuacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Teleaudio 80711
@Maylo zablokuj sobie wszystkie usługi premium, wysyłanie i odbieranie SMS i MMS o podwyższonej opłacie jak i połączenia głosowe o podwyższonej opłacie.
Blokady możesz sam założyć w pace Mój Orange, na stronie internetowej po zalogowaniu na konto Mój Orange, przez infolinię 510 100 100 lub napisać na czacie.
Lepiej nie korzystać z wątpliwych aplikacji.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »