- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane
Witam. W aplikacji mam cały czas nieaktualne dane. Aplikacja pokazuje bez przerwy 100 min w roamingu do wykorzystania gdzie przynajmniej 40 min jest wykorzystane . Czy da się coś z tym zrobić ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane
@Kowaal81, masz aktualną aplikację MO? Bo przy starszych wersjach może się niewłaściwie ładować. No i spróbuj wyczyścić cache.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane
Apka potrzebuje sporo czasu na aktualizację, a na odliczanie roamingu jeszcze więcej, więc cierpliwości...taki już jej urok, który irytuje...Roaming w UE ?
@Anonim, @Piotrekk85, normalnie odp na klaśnięcie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane
Od Orange w tym przypadku nic nie uzyskasz. Ja od bardzo dawna, gdy otwieram "płatności" to wyskakuje mi wyniki z przed roku(sic!). BOK podaje moją skargę do "techników" i nic. Przeinstalowałem i jest to samo!. Komunikacja z Orange działa jedynie gdybyś coś chciał kupić. Współpraca z klientem marna. Próbować musisz sam, może Ci się uda. Na BOK i Dział Techniczny nie masz co liczyć.
Pozdrawiam, Andrzej
PS. Nie dzwoń do nich o pomoc bo tylko zapłacisz za rozmowę. Daremny trud i strata czasu. Dzwoniłem i zawsze czekałem długi czas, ciekawe czy czas słuchania komunikatu "jesteś 6, 5,4, itd w kolejce" zaliczyli mi do czasu rozmowy?.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane
@Dulaje1 taka sytuacja x brakiem aktualizacji danych w apce, nie powinna mieć miejsca. Może nie właściwie jest przyjmowane Twojs zgłoszenie / reklamacja.
Co do kontaktu z BOK Orange są inne sposoby:
- rozmowa na czacie
- połączenie na infolinię pod 510 100 100. Kup starter Orange za 5 PLN, ważny 30 dni. Koszt rozmowy ze startera to 1,5 PLN za połączenie niezależnie od czasu trwania połączenia, więc wystarczy na 3 połączenia.
- kontakt na infolinię 510 100 100 z telefonu od konkurencji. Z pakietem minut połączenie w cenie pakietu minut.