Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane

Witam. W aplikacji mam cały czas nieaktualne dane. Aplikacja pokazuje bez przerwy 100 min w roamingu do wykorzystania gdzie przynajmniej 40 min jest wykorzystane . Czy da się coś z tym zrobić ???

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27568
  • 18385
  • 1217

Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane

Roaming jest czasem rozliczany z opóźnieniem. A czy poprzez przeglądarkową wersję serwisu mój Orange są te same informacje?
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane

@Kowaal81, masz aktualną aplikację MO? Bo przy starszych wersjach może się niewłaściwie ładować. No i spróbuj wyczyścić cache.

Highlighted

Poziom 34, Ekspert
  • 2828
  • 4417
  • 119

Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane

Apka potrzebuje sporo czasu na aktualizację, a na odliczanie roamingu jeszcze więcej, więc cierpliwości...taki już jej urok, który irytuje...Roaming w UE ?

 

@Konto usunięte, @Piotrekk85, normalnie odp na klaśnięcie Emotikon: Mrugający

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 2
  • 0

Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane

Od Orange w tym przypadku nic nie uzyskasz. Ja od bardzo dawna, gdy otwieram "płatności" to wyskakuje mi wyniki z przed roku(sic!). BOK podaje moją skargę do "techników"  i nic. Przeinstalowałem i jest to samo!. Komunikacja z Orange działa jedynie gdybyś coś chciał kupić. Współpraca z klientem marna. Próbować musisz sam, może Ci się uda. Na BOK i Dział Techniczny nie masz co liczyć.

Pozdrawiam, Andrzej

PS. Nie dzwoń do nich o pomoc bo tylko zapłacisz za rozmowę. Daremny trud i strata czasu. Dzwoniłem i  zawsze czekałem długi czas, ciekawe czy czas słuchania komunikatu "jesteś 6, 5,4, itd w kolejce" zaliczyli mi do czasu rozmowy?.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7204
  • 11553
  • 209

Aplikacja Mój Orange nieaktualne dane

@Dulaje1 taka sytuacja x brakiem aktualizacji danych w apce, nie powinna mieć miejsca. Może nie właściwie jest przyjmowane Twojs zgłoszenie / reklamacja.

Co do kontaktu z BOK Orange są inne sposoby:

  • rozmowa na czacie
  • połączenie na infolinię pod 510 100 100. Kup starter Orange za 5 PLN, ważny 30 dni. Koszt rozmowy ze startera to 1,5 PLN za połączenie  niezależnie od czasu trwania połączenia, więc wystarczy na 3 połączenia.
  • kontakt na infolinię 510 100 100 z telefonu od konkurencji. Z pakietem minut połączenie w cenie pakietu minut.