Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Szczęśliwe godziny - pytania


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 25
  • 3
  • 0

Szczęśliwe godziny - pytania

Mam 3 pytania:

 

1. Mam plan nielimitowany internet biurowy dla firm. Do końca okresu rozliczeniowego pozostało 10 dni. w strefie biurowej pozostało 150 GB, w strefie domowej 55 GB. Jeśli aktywuję teraz usługę to czy będzie aktywna już od dzisiejszej nocy?

2. Kiedy najlepiej zresetować router aby być pewnym że jadę na szczęśliwych godzinach a nie z pakietu?

3. Rozumiem że można nawet tutaj wyłapać lejek techniczny?

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Szczęśliwe godziny - pytania

Aby odpowiedzieć na dwa pierwsze pytania, podaj dokładną nazwę oferty, którą masz.

Ad.3. Jeśli usługa była przedłużona lub zakupiona po którymś dniu listopada 2015, to tak. Lejki są we wszystkich ofertach. Jeśli kupiłeś wcześniej i nie przedłużałeś umowy - sugerowałbym kontakt z BOK i tam upewnić się czy podlegasz pod nowy regulamin czy może jeszcze starszy (bez zapisów o możliwych ograniczeniach).

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 25
  • 3
  • 0

Szczęśliwe godziny - pytania

Dokładnie:

Internet LTE Biurowy dla Firm

Pakiet:

Nielimitowany Internet Biurowy


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Szczęśliwe godziny - pytania

Wg regulaminu dostępnego na stronie www Szczęśliwe Godziny nie są dostępne w tym planie http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1996479/4088790407.pdf

Co do aktywacji, odbywa się zwykle tego samego dnia. Więc powinno być już tej nocy. Oczywiście dla pewności warto poczekać na smsa wysyłanego na kartę od internetu (o ile masz możliwość odczytania z niej smsów, ew. można sprawdzić status na mój Orange).

Co do resetowania routera - wg regulaminu nie jest to potrzebne. Choć w necie są rady by zresetować to chwilę po północy i chwilę przed 8.

Sugerowałbym jeszcze potwierdzić dostępność usługi w tej ofercie na BOK http://orange.pl/kontakt

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 25
  • 3
  • 0

Szczęśliwe godziny - pytania

Ale jakby nie patrzeć regulamin jest z 2014 roku a od 2016 weszły nowe plany taryfowe. Do ciebie żalu nie mam bo bardzo się starasz pomóc ale coś Orange jednak się zapomniało


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Szczęśliwe godziny - pytania

Wiesz, to ja tylko szukam na stronie. Może czegoś nie znalazłem. Też inna droga na sprawdzenie - zaloguj się na Mój Orange w przeglądarce http://orange.pl/mojorange - na konto usługi internetowej i sprawdź w zakładce pakiety i ustawienia czy jest taka opcja do włączenia.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 25
  • 3
  • 0

Szczęśliwe godziny - pytania

No opcja jest tam dostępna, tylko pytanie czy włączy się od dziś czy od nowego okresu rozliczeniowego. Jeśli to drugie to muszę szukać kogoś kto użyczy mi internetu bo muszę pobrać jakieś 100 GB danych a nie mogę nadwyrężać tego co wymieniłem wcześniej


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Szczęśliwe godziny - pytania

To upewnij się na 100% zadając pytanie na czacie z doradcą BOK - link dałem wyżej.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 25
  • 3
  • 0

Szczęśliwe godziny - pytania

Ok, dzięki