- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczęśliwe godziny - pytania
Mam 3 pytania:
1. Mam plan nielimitowany internet biurowy dla firm. Do końca okresu rozliczeniowego pozostało 10 dni. w strefie biurowej pozostało 150 GB, w strefie domowej 55 GB. Jeśli aktywuję teraz usługę to czy będzie aktywna już od dzisiejszej nocy?
2. Kiedy najlepiej zresetować router aby być pewnym że jadę na szczęśliwych godzinach a nie z pakietu?
3. Rozumiem że można nawet tutaj wyłapać lejek techniczny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczęśliwe godziny - pytania
Ad.3. Jeśli usługa była przedłużona lub zakupiona po którymś dniu listopada 2015, to tak. Lejki są we wszystkich ofertach. Jeśli kupiłeś wcześniej i nie przedłużałeś umowy - sugerowałbym kontakt z BOK i tam upewnić się czy podlegasz pod nowy regulamin czy może jeszcze starszy (bez zapisów o możliwych ograniczeniach).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczęśliwe godziny - pytania
Dokładnie:
Internet LTE Biurowy dla Firm
Pakiet:
Nielimitowany Internet Biurowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczęśliwe godziny - pytania
Co do aktywacji, odbywa się zwykle tego samego dnia. Więc powinno być już tej nocy. Oczywiście dla pewności warto poczekać na smsa wysyłanego na kartę od internetu (o ile masz możliwość odczytania z niej smsów, ew. można sprawdzić status na mój Orange).
Co do resetowania routera - wg regulaminu nie jest to potrzebne. Choć w necie są rady by zresetować to chwilę po północy i chwilę przed 8.
Sugerowałbym jeszcze potwierdzić dostępność usługi w tej ofercie na BOK http://orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczęśliwe godziny - pytania
Ale jakby nie patrzeć regulamin jest z 2014 roku a od 2016 weszły nowe plany taryfowe. Do ciebie żalu nie mam bo bardzo się starasz pomóc ale coś Orange jednak się zapomniało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczęśliwe godziny - pytania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczęśliwe godziny - pytania
No opcja jest tam dostępna, tylko pytanie czy włączy się od dziś czy od nowego okresu rozliczeniowego. Jeśli to drugie to muszę szukać kogoś kto użyczy mi internetu bo muszę pobrać jakieś 100 GB danych a nie mogę nadwyrężać tego co wymieniłem wcześniej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczęśliwe godziny - pytania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś