Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Szczęśliwe Godziny... ?


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Szczęśliwe Godziny... ?

► Temat został przeniesiony z kategorii Sieć i dostępność usług - Moderator Wiktor ◄

 

Witam, od 2 dni posiadam internet mobilny 250gb + szczęśliwe godziny.
Chciałem zapytać czy wymaga to ponownego połączenia się / zresetowania połączenia/routera ? 
Wczoraj przed godz 00:00 zużyłem jakieś 15-18GB, zostawiłem na noc pobieranie które zakończyło się jakoś o 4 nad ranem więc przed godziną 8 o której to kończą się szczęśliwe godziny, jednak rano przy sprawdzeniu na aplikacji mobilnej Mój Orange mam pokazane że zostało mi jedynie 26 GB z 150 GB, może ktoś to wytłumaczyć ? oczywiście w Aplikacji Mój Orange w usługach mam podane że Szczęśliwe Godziny są włączone.

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Szczęśliwe Godziny... ?

A na bilingu masz info czy to poszło z pakietu czy ze szczęśliwych godzin? A na start umowy dostałeś pełne 150 GB bo w pierwszym niepełnym okresie rozliczeniowym ilość danych może być mniejsza (proporcjonalnie za liczbę dni).

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Szczęśliwe Godziny... ?

Pokazane miałem że dostałem pełny Pakiet GB (250) 
Jak mogę sprawdzić konkretnie czy z Pakietu czy z nocnych ? w Mój Orange w Aplikacji nic takiego nie mogę znaleźć
mam jedynie podane że 2018-05-02 wykorzystane 20gb  a już 2018-05-03 czyli następnego dnia wykorzystano 80GB chociaż to jest to pobieranie o którym wspomniałem, które odbywało się w środku nocy.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Szczęśliwe Godziny... ?

To złóż reklamację na BOK http://orange.pl/kontakt