- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczęśliwe Godziny... ?
► Temat został przeniesiony z kategorii Sieć i dostępność usług - Moderator Wiktor ◄
Witam, od 2 dni posiadam internet mobilny 250gb + szczęśliwe godziny.
Chciałem zapytać czy wymaga to ponownego połączenia się / zresetowania połączenia/routera ?
Wczoraj przed godz 00:00 zużyłem jakieś 15-18GB, zostawiłem na noc pobieranie które zakończyło się jakoś o 4 nad ranem więc przed godziną 8 o której to kończą się szczęśliwe godziny, jednak rano przy sprawdzeniu na aplikacji mobilnej Mój Orange mam pokazane że zostało mi jedynie 26 GB z 150 GB, może ktoś to wytłumaczyć ? oczywiście w Aplikacji Mój Orange w usługach mam podane że Szczęśliwe Godziny są włączone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczęśliwe Godziny... ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczęśliwe Godziny... ?
Pokazane miałem że dostałem pełny Pakiet GB (250)
Jak mogę sprawdzić konkretnie czy z Pakietu czy z nocnych ? w Mój Orange w Aplikacji nic takiego nie mogę znaleźć
mam jedynie podane że 2018-05-02 wykorzystane 20gb a już 2018-05-03 czyli następnego dnia wykorzystano 80GB chociaż to jest to pobieranie o którym wspomniałem, które odbywało się w środku nocy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś