Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Szacunek wobec klienta wg Orange


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Szacunek wobec klienta wg Orange

Straciłam już nadzieję na jakąkolwiek ludzką odpowiedź ze strony pracowników orange, ale przynajmniej jako przestrogę chcę opisać, jak wygląda traktowanie wieloletniego klienta przez tego operatora. Od maja tego roku w miejscu pracy (olbrzymi biurowiec w centrum Gdańska), gdzie spędzam 9h dziennie, nie da się korzystać z usług orange. Brak zasięgu, brak internetu. Pracownicy orange potwierdzają to zarówno przez telefon, jak i w odpowiedzi na portalu. Co zamierzają z tym zrobić? Absolutnie nic. Przez ponad pół roku nie mogę korzystać z maila służbowego w pracy ani odbierać połączeń, ale orange nie uznaje mojej reklamacji, ponieważ „mogę nadal korzystać z usług w innych miejscach” :). Nie spotkałam się jeszcze z taką kpiną, a widziałam już naprawdę wiele. Jako załącznik dodaję odpowiedź „szanownych” państwa z orange.

 

 

 

____________________

*Załącznik usunięty zgodnie z zasadmi społeczności - moderator Wojciech.

7 ODPOW. 7

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2083
  • 7667
  • 31

Szacunek wobec klienta wg Orange

No cóż, bywają takie miejsca, gdzie nie przeskoczysz, nie ma zasięgu, koniec, kropka, kaplica, zdarza się. Wielki biurowiec w wielkim mieście nie jest najlepszym przykładem takiego miejsca, jednak, co do zasady, nie możesz żądać od operatora ciągnięcia za sobą zasięgu, gdziekolwiek się znajdziesz. Co zaś do korzystania z usług telekomunikacyjnych w celach służbowych w miejscu pracy, powinnaś porozmawiać o tym ze swoim pracodawcą.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18441
  • 52721
  • 710

Szacunek wobec klienta wg Orange

@Lizardon w dużych miastach mogą wystąpić problemy z przeciążeniem nadajników. Uważam, że jeżeli zgłaszany jest problem, to operator na pewno zajmuje się tą sprawą. Jeżeli to jest awaria nadajnika, to w pół roku operator powinien usunąć usterkę. Jeżeli przeciążenie z powodu dużej ilości użytkowników, to modernizacja lub postawienie kolejnego nadajnika, to jest czas minimum 2 lata (wynika to z szeregu pozwoleń, o które operator musi się postarać).

Zawsze można pokusić się o usługę WiFi Calling.

Jeżeli podasz przynajmniej ulicę, to można sprawdzić, co się dzieje z nadajnikiem w Twojej lokalizacji.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12999
  • 53389
  • 620

Szacunek wobec klienta wg Orange

@Lizardon  tak to niestety czasami bywa jak się opiera działanie firmy na medium bez gwarancji prędkości czy zasięgu.  Net mobilny to niestety loteria. Jeśli to biurowiec w centrum, to ma zapewne infrastrukturę...Ma światłowody i sieć lokalną.  Weź  najmniejszy net, włącz wifi calling i po sprawie. Trzeba szukać pewnych rozwiązań,  a nie problemów. Firma to nie piaskownica i zabawki trzeba mieć odpowiednie 

P.S. są metody na polepszenie zasięgu mobilnego i metody jego weryfikacji. Trzeba tylko pokombinować i może coś się uda poprawić zamiast narzekania i reklamacji...


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5497
  • 22130
  • 181

Szacunek wobec klienta wg Orange

@Lizardon 

Rozumiem Twoją frustrację, ale nie do końca widzę w opisanej sytuacji tytułowy brak szacunku. Tekst w załączniku jest emocjonalnie neutralny i merytorycznie całkiem poprawny. O braku szacunku natomiast można mówić w przypadku Twojego pracodawcy. To on powinien zapewnić Ci wyposażenie stanowiska pracy, adekwatne do Twoich obowiązków służbowych. Jeśli należy do nich obsługa służbowego emaila, to komputer z dostępem do internetu to takie minimum. IIRC jest wymóg formalny, nie kwestia szacunku czy jego braku. Masz prawo się tego domagać.

Poza tym, opieranie dostępu do internetu w budynkach na sieci komórkowej to generalnie jest bardzo słaby pomysł. Zaryzykowałbym tezę, że jest to kompletnie nieprofesjonalne.

Anonim

Nie dotyczy

Szacunek wobec klienta wg Orange

Piszesz o braku szacunku dla wieloletniego klienta. Przyczyny problemów z zasięgiem mogą być różne, koledzy już wyżej napisali. Tu na tempo rozwiązania problemu nie ma żadnego wpływu staż w sieci czy wysokość miesięcznych rachunków. 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2071
  • 11678
  • 52

Szacunek wobec klienta wg Orange

@Lizardon  zakładam że firma ma usługi Orange, niech oni dogadają tą sprawę i wtedy jest szansa na modernizację, dodania BTS w pobliżu, będzie zasięg Orange 😎

Ty jako klient indywidualny, nie masz takiej mocy, jak firma czy korporacja 😎


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Szacunek wobec klienta wg Orange

Nie martw się przyjacielu, już wkrótce ujawnię te patologie o której mówisz. No chyba, że mnie potraktują inaczej:)