25-08-2017
15:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-08-2017
15:21
Sprzedawca nie poinformował o limitach
Witam
Przy podpisaniu umowy na internet LTE sprzedawca nie poinformował, że po przekroczeniu 500gb będzie tzw. lejek. Niestety umowa już dawno podpisana, a limit daje się w znaki. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Etykiety:
5 ODPOW. 5
25-08-2017
15:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-08-2017
15:50
Sprzedawca nie poinformował o limitach
Jak umowa była podpisywana? W salonie, poprzez eshop, biuro obsługi klienta?
25-08-2017
15:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-08-2017
15:51
Sprzedawca nie poinformował o limitach
W salonie
25-08-2017
15:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-08-2017
15:52
Sprzedawca nie poinformował o limitach
kiedy umowa byłą podpisywana? dokładnie, czy masz świadków dopisywania umowy?
25-08-2017
16:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-08-2017
16:20
Sprzedawca nie poinformował o limitach
Skoro umowa była podpisywana w salonie, to znaczy, że masz jeden jej egzemplarz. Są dwie możliwości:
Jeśli "lejek" nie jest zapisany w umowie - idź się kłócić, groź UOKiKiem i czym tam jeszcze.
Jeśli "lejek" JEST zapisany w umowie… Na przyszłość uważniej czytaj, co podpisujesz.
25-08-2017
16:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-08-2017
16:32
Sprzedawca nie poinformował o limitach
Oczywiście w umowie nie ma ani słowa o lejku tak jak to miało miejsce w umowie z neostrady, gdzie wyraźnie była zaznaczona prędkość. Dziękuję za odpowiedzi