- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify Premium na 3 miesiące
Dzisiaj zawarłem umowę w Orange w której był zawarty pakiet na 3 miesiące Spotify Premium. Nie wiem gdzie i jak to aktywować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify Premium na 3 miesiące
@deppy możesz z tej usługi korzystać na dowolnym urządzeniu. Regulamin jest tu według jego zapisów: "Aby skorzystać z Usługi Dostępu do Spotify Premium na warunkach niniejszej Promocji, należy dokonać aktywacji Usługi Dostępu na Stronie Aktywacyjnej tj. www.spotify.orange.pl Aktywacja powinna nastąpić nie później niż 30 listopada 2018 r. , bez względu na moment przystąpienia do Promocji." Aktywacji można dokonać tylko raz, jeżeli wyłączysz w okresie promocyjnym to ponowna aktywacja oznacza uruchomienie płatnej usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify Premium na 3 miesiące
Hej @deppy czy też masz problem z aktywacją tej usługi? Mnie wyskoczyła informacja na stronie spotify.orange.pl, iż mogę mieć Spotify Premium na miesiąc, a potem płatne 19,99zł co miesiąc, mimo że w umowie miało być to na 3 miesiące. Co zrobić? 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify Premium na 3 miesiące
w takich okolicznościach mogę jedynie doradzić kontakt z BOK, standardowo, jeśli masz smarfon i aplikację Mój Orange, oraz mobilny numer w Orange - logując się do niej pełnymi danymi tego numeru do tej appki, możesz za darmo połączyć się z Doradcą/Konsultantem Orange - ikonka u dołu ekranu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify Premium na 3 miesiące
Być może to jakiś błąd że strony orange.spofity.pl. Ja na Twoim miejscu złożyłbym reklamację czy to przez BOK lub Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify Premium na 3 miesiące
Żywię nadzieję, że ktoś bardziej obeznany w temacie napisze jak sprawa się ma z tym Spotify w Orange i kontem Spotify już istniejącym.
Regulamin promocji stanowi m.in.:
§ 2. 8. [...]Aktywacja powinna nastąpić nie później niż 30 listopada 2018 r. , bez względu na moment przystąpienia do Promocji.
Czyli jak rozumiem 3 miesiące są liczone od momentu aktywacji Spotify na stronie www.spotify.orange.pl a nie od momentu biegu nowej umowy dzięki, której nabywa się prawo do 3 miesięcy gratis?
Mam aktywne Spotify Premium w innej promocji, poza Orange. Konto Premium jest ważne do sierpnia. Aby mieć 3 miesiące darmowe w ramach umowy w Orange muszę dezaktywować Premium w Spotify (czyli czekać do sierpnia) i dopiero potem aktywować w Premium w ramach promocji Orange na www.spotify.orange.pl. Dobrze to rozumiem? Przerabiał ktoś coś takiego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify Premium na 3 miesiące
Tematu nikt widać nie przerabiał i jednak sam zdążyłem przerobić.
Termin aktywacji darmowych 3 miesięcy jest liczony od dnia aktywacji na stronie www.spotify.orange.pl i połączenia konta Spotify z numerem w Orange.
W przypadku gdy jest aktywny plan Spotify Premium z racji innej oferty (np. na stronie Spotify) to należy ofertę zdezaktywować, poczekać aż plan Spotify Premium wygaśnie (konto przejdzie na wersję darmową), a następnie aktywować promocję w Orange. Co ciekawe opcja premium u mnie zakończyła się około północy, a po północy można było już aktywować ofertę w ramach Orange.
Wygląda na to, że obecnie wszystko jest prawidłowo aktywowane, promocja darmowe 3 miesiące działa. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify Premium na 3 miesiące
Czy ktoś z tu obecnych wie, jak się liczy bezpłatne 3 miesiące.
1. Czy jest to od daty aktywacji równo 90-92 dni?
2. Czy może 3 pełne miesiące czyli jeżeli dokonałem aktywacji w marcu to do końca czerwca?
3. Według smsa z orange, którego otrzymałem powinienem w Mój Orange widzieć aktywne spotify premium. Wskazują mi w nim że mam wejść na stronę "orange.pl/mojorange i w zakładkę 'dodatkowe zamówienia'.
Jak na złość tej zakładki nigdzie nie ma... Ktoś tu chyba robi mnie w nie powiem co...
Jeżeli ktoś zna tą magiczną ścieżkę i może mi wytłumaczyć jak "dla debila" to będę wdzięczny.
Usługę aktywowałem w ofercie na kartę OFnK przez stronę spotify.orange.pl. Po czasie stwierdzam, że regulamin i jego braki tworzyli chyba uczniowie z gimnazjum!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify Premium na 3 miesiące
@jurakMasz tutaj opisane tutaj i Regulamin_promocji_spotify_3m_v3.pdf
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spotify Premium na 3 miesiące
@Anonim: Czy Ty w ogóle przeczytałeś co napisałem?
To o co pytam nie jest wskazane w regulaminie. Tak samo regulamin nie wskazuje jak sprawdzić status usługi - tak jak np. możesz wysłać SMS i dostaniesz info o ilości dostępnych minut i do kiedy ważne.
Zadałem pytania dlatego, bo może ktoś drążył temat w BOK lub innymi sposobami i zna odpowiedzi...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »