- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
A czy nie lepiej byłoby pójść do jakiegoś Salonu i porozmawiać w nim o swoim problemie?
Jak się trafi na odpowiednią osobę-pracownika, to można poprosić o pokazanie nam tego, co ma na ekranie monitora nawet....
Ela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
Jeżeli nawet w danym Salonie nie będą mieli dostępu do faktur Klienta, to można poprosić o wskazanie takiegoż Salonu, który ma taki dostęp. Jeśli nie będą potrafili wskazać, to należy z własnej inicjatywy pójść do jeszcze innego Salonu - aż trafi się na odpowiedni Salon czy odpowiednią osobę.
Ela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
Napisałem reklamację do BOK. Jeżeli nie uwzględnią, to napiszę wyżej. Uważam, ze może to kosztować firmę o wiele więcej. Pożyjemy zobaczymy 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
Trudno...
Jak się ma poważny problem, a na czacie czy telefonicznie trudno jest się wzajemnie zrozumieć, to niestety trzeba się pofatygować - a nuż może się opłaci ta fatyga.
Ela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »