29-07-2017
16:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-07-2017
16:17
Smart Plan LTE tylko SIM na 12 miesięcy
Witam,
Posiadam Smart Plan LTE tylko SIM na 12 miesięcy.
Umowa podpisana 10 czerwca bieżącego roku.
Na ten moment opłacone są dwie faktury.
W zeszłym tygodniu upadł mi telefon i zastanawiam się czy jest możliwość jakiegoś warunkowego wcześniejszego przedłużenia umowy oprócz oferty orange love?
Etykiety:
2 ODPOW. 2
29-07-2017
17:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-07-2017
17:09
Smart Plan LTE tylko SIM na 12 miesięcy
Niestety tu na Nasz Orange nikt tego nie sprawdzi.
Są dwie opcje:
1) samodzielnie po zalogowaniu na mój Orange i przejściu do zakładki oferta dla Ciebie.
2) kontakt z infolinią (dowolną np. 801234567) lub z salonem.
Nie zawsze jest taka możliwość, to jest zawsze indywidualnie sprawdzane w danym momencie.
Są dwie opcje:
1) samodzielnie po zalogowaniu na mój Orange i przejściu do zakładki oferta dla Ciebie.
2) kontakt z infolinią (dowolną np. 801234567) lub z salonem.
Nie zawsze jest taka możliwość, to jest zawsze indywidualnie sprawdzane w danym momencie.
01-08-2017
15:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-08-2017
15:32
Smart Plan LTE tylko SIM na 12 miesięcy
W przypadku oferty Tylko SIM jest duża szansa, że będziesz mógł ją przedłużyć w ofercie Orange Love.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie z infolinią sprzedażową pod numerem *400.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie z infolinią sprzedażową pod numerem *400.