- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SLABY ZASIEG
Witam ponownie w piękny słoneczny dzięn,
Zaszalałam wczoraj poszłam do salonu wymienili i kartę sim i.............. jest jeszcze gorzej 😞 co teraz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SLABY ZASIEG
Nie składa się to wam z czymś ?
ŚDM były więc nadajniki mogły być przeciążone więc możliwe że było ograniczenie max na 1 użytkownika ( prędkości) jednak trochę osób tam było 😄 a aby każdy mógł skorzystać to wiesz...
co do wymiany karty sim- może w salonie wymienili ci na jakąś zwykłą która nie profilu LTE ? sprawdź jak oznaczona jest twoja karta 😉
po wymianie karty możesz mieć pozmieniane ustawienia. sprawdź wszystko jeszcze raz 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SLABY ZASIEG
Wszystkie ustawienia przywracałam od nowa w sensie Internetu niestety dostępna jest tylko wersja przywracania ale przesyłam sobie na próbę ustawienia do xperii v niestety to nie pomaga. Karta jest 3g/LTE nano sim wiec powinna współpracować.
nie wiem już gdzie szukać problemu zakładam, że to sieć niestety czego cichym potwierdzeniem jest odjęta kwota od rachunku za poprzedni miesiąc ale oprócz tego nie widzę światełka na poprawę a telefon szuka sieci bateria schodzi w oczach no i grzeje się strasznie no i co jakąś chwilę całkowity brak zasięgu. Kiedy to się skończy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SLABY ZASIEG
Robiłeś Tzw TEST KRZYŻOWY ?
Czy po wymianie karty sprawdzałeś ją w innym telefonie ? jakimkolwiek. ciężko sprawdzić. zadzwoniłbym w takim przypadku na BOK i jeżeli wszystko jest OK po stronie usług w systemie to pozostaje wprowadzić zgłoszenie techniczne i przekazać do dalszej weryfikacji Technicznej ( max 30 dni oczekiwania, przeważnie do 7 dni się udaje odpowiedzieć a z doświadczenia wiem, że jak sam wprowadzam taie zgłoszenia to czasami godzina lub 2 i mamy odpowiedź, zależy od ilości zgłoszeń do rozpatrzenia 😉 )
mi osobiście skończyły się pomysły, oczywiście jeżeli przyjmujemy scenariusz taki, że w innym telefonie nie działa. bo jak działa to masz problem w swoim tel.
Powodzenia 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SLABY ZASIEG
Wygląda to tak śmiesznie przełanczam sygnał LTE na niższy full zasięg wracam ...
k
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SLABY ZASIEG
W takim razie Wg mnie telefon ci świruje... skoro wygląda to tak jak pokazałeś to masz problem z telefonem. Poniważ test wykonywałeś na LTE i prędkość masz dobrą a fakt, że musiałęś przełączyć się na niższy zasięg nie zależy od operatora.
Moim zdaniem problem występuje gdzieśw twoim telefonie 😕
oczywiście przypominam o teście krzyżowym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SLABY ZASIEG
Nie mam możliwości włożenia karty bo mam nano 😞 a nie mam w zasięgu telefony natomiast wszystkie trzy sonówki będą miały ten sam problem na różnych oprogramowaniach?
Nieprawdopodobne już mam dość a trwa to juz prawie 2 miesiace.
Czy ktoś ma pomysł co ewentual;nie w ustawianiach (czy nie wiem gdzie szukać)
Jeden z tel prtzyjechał 2 dni temu z serwisu z świerzutkim oprogramowaniem (bez Orange) mój już dawno nie ma bo serwis go wykasował 🙂 a tablet nigdy nie miał czyżby to to?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SLABY ZASIEG
Nie ma ustawień które ci pomogą, jesteś w stanie się połączyc z LTE więc to nie jest wina preferowanego trybu sieci. czy te 3 telefony Sony są w Orange ?
może problem w konfiguracji ? sprawdź Protokół APN czy masz IPv4 czy IPv6. może... aczkolwiek wątpię że to coś może zmienić.
a jak nie to skieruj to jak wcześniej mówiłem na BOK do działu technicznego i wytłumacz co i jak, wprowadzą zgłoszenie. powiedz im co robiłeś i już. załatwią problem a jak nie to znajdą rozwiązanie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SLABY ZASIEG
Przeszłam się 200 m od budynku LTE jest zasięg jest siła jest wracam tel rozpalony zasięgu brak 😉 i szara rzeczywistość dodam z zasięgiem nigdy nie było tutaj problemu
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »