- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
30-05-2019
12:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-05-2019
12:57
Rzecznik klientów
reklamacji było wiele, ale opłacałem za każdym razem by nie mieć zaległości
30-05-2019
13:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-05-2019
13:21
Rzecznik klientów
Najlepiej zerknąć do faktury szczegółowej. Tam będziesz miał składowe i będziesz miał skąd ta większa kwota. Niestety nie mogę na forum pozyskiwać danych, ale jak pisałem wcześniej, napisz do nas na FB przez Messenger (https://www.facebook.com/orangepolska - pojawia się się w prawym dolnym rogu w przeglądarce komputerowej). Postaramy się pomóc.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »