- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwna sytuacja.
Zalegam z jedną fakturą na kwotę 64,16 zł z dnia 29.08.2017 (zwykłe niedopatrzenie i brak zapłaty), reszta faktur po niej wystawionych jest opłacona.
Aż tu wczoraj przyszło mi rozwiązanie umowy z powodu braku zapłaty JEDNEJ faktury + wystawienie noty obciążeniowej na ponad 900 zł.
Czy ktoś się orientuje jak ma się do tego regulamin, po ilu nie zapłaconych fakturach Orange ma prawo rozwiązać umowę?
Bo to jakaś kpina.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006110/4108514981.pdf - tutaj masz przykładowy formularz umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. W punkcie V, podpunkt 8 masz zapis:
"Jeżeli w terminie 30 dni kalendarzowych od daty płatności wskazanej w rachunku telefonicznym, nie zapłacą Państwo należności, mamy prawo zawiesić świadczenie wszelkich usług telekomunikacyjnych rozliczanych w ramach jednego konta abonenckiego (rozliczenie w ten sposób następuje w zależności od Państwa dyspozycji) lub wypowiedzieć wszystkie umowy świadczenia usług telekomunikacyjnych rozliczane w ramach jednego konta abonenckiego, ze skutkiem natychmiastowym, bez prawa do odszkodowania z naszej strony z tytułu jednostronnego wypowiedzenia umowy, pod warunkiem uprzedniego dodatkowego wezwania Państwa do zapłaty wymaganych należności; takie wezwanie może nastąpić w każdej powszechnie przyjętej formie komunikacji takiej jak na przykład SMS, e-mail, forma pisemna, przez telefon itp."
Pamiętaj, że możesz podpisać w salonie porozumienie i umowa zostanie wznowiona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy przez orange- po ilu nie zapłaconych fakturach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006110/4108514981.pdf - tutaj masz przykładowy formularz umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. W punkcie V, podpunkt 8 masz zapis:
"Jeżeli w terminie 30 dni kalendarzowych od daty płatności wskazanej w rachunku telefonicznym, nie zapłacą Państwo należności, mamy prawo zawiesić świadczenie wszelkich usług telekomunikacyjnych rozliczanych w ramach jednego konta abonenckiego (rozliczenie w ten sposób następuje w zależności od Państwa dyspozycji) lub wypowiedzieć wszystkie umowy świadczenia usług telekomunikacyjnych rozliczane w ramach jednego konta abonenckiego, ze skutkiem natychmiastowym, bez prawa do odszkodowania z naszej strony z tytułu jednostronnego wypowiedzenia umowy, pod warunkiem uprzedniego dodatkowego wezwania Państwa do zapłaty wymaganych należności; takie wezwanie może nastąpić w każdej powszechnie przyjętej formie komunikacji takiej jak na przykład SMS, e-mail, forma pisemna, przez telefon itp."
Pamiętaj, że możesz podpisać w salonie porozumienie i umowa zostanie wznowiona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy przez orange- po ilu nie zapłaconych fakturach?
jeżeli uważasz, że któraś z wyżej wymienionych podpowiedzi, okazała się przydatna, to - śmiało! - zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej :):
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.