- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy - Nie wzięta pod uwagę pozytywnie rozpatrzona reklamacja
Dzień dobry.
W kwietniu złożyłem wypowiedzenie na telefon i internet. Od 1 czerwca nie jestem już klientem Orange.
Przed rozwiązaniem umowy złożyłem reklamacje na pismo od Orange według którego miała zostać mi naliczona opłata przy rozwiązaniu umowy, ze względu na skorzystanie z oferty promocyjnej. Złożyłem ponownie reklamacje i otrzymałem tym razem od Orange pismo w którym poinformowano mnie, że żadnych kosztów nie będę musiał ponosić przy okazji rozwiązania umowy.
Z wypowiedzeniem dostarczyłem do punktu skany pism otrzymanych od Orange.
Teraz, po zalogowaniu się do panelu widzę wystawiona fakturę za "Odszkodowanie związane z przyznaną w ramach Superpromocji Neostrady ulgą dla opłaty abonamentowej".
Próbuję wysłać zgłoszenie/reklamację..i tu zaskoczenie - nie mogę tego zrobić. Jako, że nie jestem już klientem nie mogę wysłać reklamacji do błędnie naliczonej kwoty. To chyba żart.
Ktoś ma pomysł co teraz zrobić? Oprócz Infolinii? Bo tam, żeby się dodzwonić to trzeba mieć anielską cierpliwość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy - Nie wzięta pod uwagę pozytywnie rozpatrzona reklamacja
W takich sytuacjach proponuję standard jakim jest Pismo na
Adres do korespondencji
Orange Polska S.A.
ul Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
Dodatkowe informację tutaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy - Nie wzięta pod uwagę pozytywnie rozpatrzona reklamacja
Sprawę można zgłosić przy kontakcie z BOK http://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml?_ga=2.8677621.1342729460.1497244623-35952178....