Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozmowa z konsultantem na temat przedłużenia umowy.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 205
  • 221
  • 1

Rozmowa z konsultantem na temat przedłużenia umowy.

Temat przeniesiony z Internet domowy do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety + doprecyzowano temat - moderator Bartłomiej

 

Witam, kończy mi się umowa i chciałem ją przedłużyć więc zamówiłem rozmowę z konsultantem przez stronę Orange on line.Konsultant ode mnie zażądał numeru dowodu i numeru PESEL. Chciałbym  się zapytać czy tak wrażliwe dane były mu potrzebne? Chciałem jeszcze aby mi wysłał kopię umowy na e mail abym się z nią szczegółowo zapoznał .Konsultant powiedział że to nie możliwe bo on takiego uprawnienia nie ma.Dziwne bo kiedyś gdy zamawiałem przedłużenie  i taki dokument wysłano mi na skrzynkę.Jest to o tyle wygodne że nikt przy kurierze umowy nie czyta.

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39037
  • 1391

Rozmowa z konsultantem na temat przedłużenia umowy.

Dane są wymagane bo trzeba potwierdzić tożsamość. Więcej opcji jest gdy sam dzwonisz na infolinię.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 205
  • 221
  • 1

Rozmowa z konsultantem na temat przedłużenia umowy.

Ok. Czy kod abonencki nie jest potwierdzeniem tożsamości? Bo na początku rozmowy ten Pan kazał podać.

 


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

Rozmowa z konsultantem na temat przedłużenia umowy.

Konsultant mógł po prostu chcieć potwierdzić, czy dane w systemie są aktualne. Nr dowodu zmienia się najrzadziej co 10 lat, a często też jeśli ktoś kiedyś miał tylko usługi stacjonarne to taki numer nie jest w ogóle wpisany w kartotece i trzeba go wtedy uzupełnić (w starym systemie numer dowodu nie był wymagany, obecnie jest). Podobnie PESEL, aby sprawdzić, czy nie ma błędu w danych na karcie klienta.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 205
  • 221
  • 1

Rozmowa z konsultantem na temat przedłużenia umowy.

Ok a chciałbym zapytać co z ta kopię umowy na e -maila ?Naprawdę jest to niemożliwe aby zrobić klientom taką dogodność żeby przeczytali umowę zanim ją podpiszą? Zawsze można jeszcze w toku zamówienie skorygować jakąś pomyłkę konsultanta .


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

Rozmowa z konsultantem na temat przedłużenia umowy.

Nie licząc e-umowy(która jest dostępna tylko dla wybranych przypadków) nie ma możliwości dostać elektronicznej wersji umowy (z prostej przyczyny - mógłbyś edytować taki dokument i wpisać swoje warunki, których mógłbyś wymagać, była sytuacja w Anglii gdzie klient tak zmienił umowę z bankiem i sąd przyznał mu rację).

Na email jest wysyłane podsumowanie oferty jeśli wyraziłeś zgodę na wykorzystanie swoje adresu w celach obsługowych. Z regulaminami i cennikiem promocji możesz też zapoznać się na orange.pl

No i najważniejsze masz 14 dni na odstąpienie, więc praktycznie masz dwa tygodnie na przestudiowanie umowy po podpisaniu przy kurierze.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 205
  • 221
  • 1

Rozmowa z konsultantem na temat przedłużenia umowy.

Jak mogę edytować skoro w skrzynce e-mail nadawcy jest wiadomość wysłana   z datą ,godziną itd.?


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

Rozmowa z konsultantem na temat przedłużenia umowy.

Wiadomość email nie jest wiążąca, moc prawną ma umowa papierowa. Oczywiście są już możliwości na umowy elektroniczne, ale ma to zastosowanie tylko w wąskim zakresie, a i wtedy nie jest to realizowane za pomocą zwykłego maila. Operator po prostu zabezpiecza się przed nadużyciami m.in właśnie w ten sposób, że nie stwarza możliwości na jednostronne zmiany w umowie przez klienta.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39037
  • 1391

Rozmowa z konsultantem na temat przedłużenia umowy.

Orange od niedawna stosuje formę dokumentową i mail czasem bywa wiążący. Ważne by przeczytać ze zrozumieniem co się otrzymuje.