30-12-2016
13:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-12-2016
13:09
Próbuję korzystać z internetu w roamingu na Malcie. Generalnie połączenie działa, ale co chwila rozłącza się. Żeby otworzyć stronę www muszę zazwyczaj odświeżyć ją kilka razy, aż w końcu uda mi się trafić na moment, że wszystko poprawnie się ściągnie.
Wydaje się, że nie jest to problem z zasięgiem, bo próbowałem juz w różnych miejscach Malty. Jestem podłączony do sieci "go mobile" (próbowałem "vodaphone MT" i "Telecoms Malta", ale nie mogę się z nimi połączyć). Jeszcze w Polsce nie miałem tego typu problemów. Używam Nexusa 5x.
Kontaktowałem się już z BOK, ale nie udało się rozwiązać tego problemu. BOK "zresetował lokalizacje" urządzenia, ja restartowalem urządzenie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
31-12-2016
00:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-12-2016
00:13
to jeszcze mam jedną poradę by wyłączyć lte i spróbować ustawić sztywno 3g lub wcdma jako zakres sieci
jeśli to nie działa zostaje kontakt z Bok. dopytaj się o kilka spraw:
1) czy masz włączony apn do roamingu od strony sieci?
2) czy nie masz przekroczonego limitu antybillszok, lub jaka jest jego wartość (jeśli nie korzystałeś z netu powinien wynosić 240zl)
ew. poproś o skierowanie sprawy na tzw. drugą linie na Twoją wyraźną prośbę, na forum chyba nic nie poradzę więcej
jeśli to nie działa zostaje kontakt z Bok. dopytaj się o kilka spraw:
1) czy masz włączony apn do roamingu od strony sieci?
2) czy nie masz przekroczonego limitu antybillszok, lub jaka jest jego wartość (jeśli nie korzystałeś z netu powinien wynosić 240zl)
ew. poproś o skierowanie sprawy na tzw. drugą linie na Twoją wyraźną prośbę, na forum chyba nic nie poradzę więcej
5 ODPOW. 5
30-12-2016
13:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-12-2016
13:38
Rozłączanie internetu w roamingu na Malcie
Kilka rzeczy do sprawdzenia:
1) czy masz włączoną usługę bezpieczny internet w ue? jeśli tak, czy nie wykorzystałeś już limitu danych w tej usłudze? (najszybciej to sprawdzić po otrzymanych smsach)
2) jaki masz apn? polski czy maltańskiej sieci?
3) czy masz włączony roaming danych i wyłączony roaming danych w UE?
4) to oferta na kartę czy abonament?
1) czy masz włączoną usługę bezpieczny internet w ue? jeśli tak, czy nie wykorzystałeś już limitu danych w tej usłudze? (najszybciej to sprawdzić po otrzymanych smsach)
2) jaki masz apn? polski czy maltańskiej sieci?
3) czy masz włączony roaming danych i wyłączony roaming danych w UE?
4) to oferta na kartę czy abonament?
30-12-2016
22:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-12-2016
22:59
Rozłączanie internetu w roamingu na Malcie
Dzięki za podpowiedzi,
1. Bezpieczny internet w UE jest wyłączony.
2. APNu nie ruszałem, tzn. APN, user i hasło są ustawione na 'internet'.
3. Mam włączony roaming danych. Nie ma u mnie (Nexus 5X, Android 7.1.1) opcji 'roaming danych w UE' (chodzi o to co zazwyczaj pojawia się w 'Ustawienia sieci komorkowej'?).
4. Oferta na abonament.
1. Bezpieczny internet w UE jest wyłączony.
2. APNu nie ruszałem, tzn. APN, user i hasło są ustawione na 'internet'.
3. Mam włączony roaming danych. Nie ma u mnie (Nexus 5X, Android 7.1.1) opcji 'roaming danych w UE' (chodzi o to co zazwyczaj pojawia się w 'Ustawienia sieci komorkowej'?).
4. Oferta na abonament.
31-12-2016
00:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-12-2016
00:13
to jeszcze mam jedną poradę by wyłączyć lte i spróbować ustawić sztywno 3g lub wcdma jako zakres sieci
jeśli to nie działa zostaje kontakt z Bok. dopytaj się o kilka spraw:
1) czy masz włączony apn do roamingu od strony sieci?
2) czy nie masz przekroczonego limitu antybillszok, lub jaka jest jego wartość (jeśli nie korzystałeś z netu powinien wynosić 240zl)
ew. poproś o skierowanie sprawy na tzw. drugą linie na Twoją wyraźną prośbę, na forum chyba nic nie poradzę więcej
jeśli to nie działa zostaje kontakt z Bok. dopytaj się o kilka spraw:
1) czy masz włączony apn do roamingu od strony sieci?
2) czy nie masz przekroczonego limitu antybillszok, lub jaka jest jego wartość (jeśli nie korzystałeś z netu powinien wynosić 240zl)
ew. poproś o skierowanie sprawy na tzw. drugą linie na Twoją wyraźną prośbę, na forum chyba nic nie poradzę więcej
31-12-2016
19:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-12-2016
19:28
Rozłączanie internetu w roamingu na Malcie
Wymuszenie 3G rozwiązało problem. Dziękuję!
31-12-2016
20:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-12-2016
20:32
Rozłączanie internetu w roamingu na Malcie
Super, że się udało 🙂