- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z uslug
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z uslug
@shelby85 Cześć. Jeśli właściciel może rozmawiać to wystarczy zadzwonić na infolinię. Po weryfikacji Doradca przyjmie rezygnację.
Pozdrawiam
S.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z uslug
@sebaswiderski @Piotrekk85 czy rezygnacja telefoniczna dotyczy każdej usługi, abonamentu, umowy w Orange, czy są wybrane i/lub zastrzeżone tylko do rezygnacji w salonie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z uslug
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z uslug
To ważna informacja do odpowiedzi @sebaswiderski - ego. Ja się spotkałem, że nie każdą umowę można wypowiedzieć telefonicznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z uslug
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z uslug
@Piotrekk85 Nie wiem o jakiej niechęci mówisz. Jeśli jest możliwość Doradca taką rezygnację przyjmuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z uslug
@sebaswiderski no właśnie niektórzy konsultanci na infolinii, jak i w salonach Orange nie chcą niektórych spraw załatwić kub przyjąć zgłoszenia. Sam kilkakrotnie doświadczyłem takich sytuacji jak również czytałem na NO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z uslug
@sebaswiderski proszę bardzo, w nawiązaniu do tego tematu, to wczoraj chciałem, aby na infolinii konsultant zdezaktywował mi dwa numery w ofercie na kartę. Jeden jeden odmówił, więc nawet nie kontynuowałem tematu i poprosiłem o przełączenie do innego konsultanta, a drugi zaproponował, że skraca czas ważności konta i numery same się dezaktywują następnego dnia. Da się załatwić, tylko trochę chęci potrzeba.
Pozostałych spraw, które się ciągną miesiącami nie pasują do tego tematu, więc ich nie wymienię.