Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacje


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Reklamacje

Witam 28.11.2018r zamówiłem telefonicznie w blackfridey orange love z dodatkowym numerem za co miałem płacić 120zl do tego zamówiłem s9 za 55zł łącznie 175zł i dnia 30.11.2018 dostałem paczkę gdzie były błędy w umowie i Samsung s9+ gdzie 28.11.2018r kosztował 78zł a mi naliczone ratę 91zł jak by nie było blackfridey  złożyłem reklamację 30.11.2018r dziś dostałem odpowiedzi że mogę zrezygnować z usługi oraz sprzętu i że przepraszacie za błędnie wysłana przesyłkę dzięki temu straciłem możliwość rat na s9 za 55zł gdyż teraz jest w cenie 78zł i tylko orange przysła e-maila z informacją żeby odstąpić od umowy i odesłać urządzenie a wydaje mi się że najbardziej stratny jestem ja 

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32413
  • 36660
  • 1369

Reklamacje

Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią, złóż odwołanie lub poproś o pomoc jakieś instytucje konsumenckie.