11-12-2018
21:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-12-2018
21:18
Reklamacje
Witam 28.11.2018r zamówiłem telefonicznie w blackfridey orange love z dodatkowym numerem za co miałem płacić 120zl do tego zamówiłem s9 za 55zł łącznie 175zł i dnia 30.11.2018 dostałem paczkę gdzie były błędy w umowie i Samsung s9+ gdzie 28.11.2018r kosztował 78zł a mi naliczone ratę 91zł jak by nie było blackfridey złożyłem reklamację 30.11.2018r dziś dostałem odpowiedzi że mogę zrezygnować z usługi oraz sprzętu i że przepraszacie za błędnie wysłana przesyłkę dzięki temu straciłem możliwość rat na s9 za 55zł gdyż teraz jest w cenie 78zł i tylko orange przysła e-maila z informacją żeby odstąpić od umowy i odesłać urządzenie a wydaje mi się że najbardziej stratny jestem ja
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
11-12-2018
21:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-12-2018
21:41
Reklamacje
Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią, złóż odwołanie lub poproś o pomoc jakieś instytucje konsumenckie.