16-01-2019
13:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-01-2019
13:39
Reklamacja po naprawie telefonu
Cześć,
Po awarii telefonu, skorzystałam z rękojmi. Urządzenie zostało przywrócone do stanu zgodności z umową poprzez naprawę.
Użyte części zamienne: Front Cover Assembly for Service, with Battery, EVA -L09, Front cc oraz Finished Board, EVA - L19, HL 1LEVAMS55, EVA L19 HANDSET MAIN Board C
Mam pytanie, jak wygląda czas gwarancji na telefon po naprawie. Czy zostaje wydłużony? Załóżmy, że w trakcie próby uruchomienia telefonu dojdzie do jakiejś awarii.
Czy w momencie wymiany tych części termin gwarancji biegnie na nowo? Czy jest to istotne usunięcie wady?
Może ktoś miał podobną sytuację.
Pozdrawiam serdecznie
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
16-01-2019
13:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-01-2019
13:47
Reklamacja po naprawie telefonu
Gwarancja jest określona w karcie gwarancyjnej. Nie ma czegoś takiego jak ogólne uniwersalne zasady, bo to producent sam określa. Musisz sam to poczytać
Tu masz info w tym zakresie http://www.federacja-konsumentow.org.pl/prosument/index.php/mapa-mysli/48-wybor-wykonawcy-umowa-i-od...
I warto pamiętać, że gwarancja i rękojmia to nie to samo.
Podejrzewam, że w karcie gwarancyjnej info będzie dosyć ogólne, więc warto zapytać producenta telefonu.
Tu masz info w tym zakresie http://www.federacja-konsumentow.org.pl/prosument/index.php/mapa-mysli/48-wybor-wykonawcy-umowa-i-od...
I warto pamiętać, że gwarancja i rękojmia to nie to samo.
Podejrzewam, że w karcie gwarancyjnej info będzie dosyć ogólne, więc warto zapytać producenta telefonu.